Operatorzy telewizji kablowych coraz częściej poszerzają swoją ofertę, reklamując nowe kanały i filmy, które jeszcze niedawno gościły na kinowych ekranach. Tymczasem inni nie muszą się martwić działaniami, by przyciągnąć klientów, bo dotychczasowe propozycje cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Dobrym przykładem jest fenomen kanałów z grupy FilmBox, która wciąż się rozwija.
Okazuje się, że początek tego roku należał do bardzo udanych, jeżeli chodzi o wyniki oglądalności płatnych kanałów z oferty grupy FilmBox. Według najnowszych badań, przeprowadzonych kilka tygodni temu, baza abonentów powiększyła się w ciągu sześciu pierwszych miesięcy i to znacznie. Zanotowano wzrost oglądalności o 118%, czego zasługą jest m.in. ciekawa oferta FilmBox Family, FilmBox Extra i FilmBox HD.
Nic dziwnego, że w dalszych planach operator zamierzał uruchomić najnowszą propozycję o nazwie Kino Polska Muzyka, która również na brak zainteresowania ze strony widzów nie narzeka. Działa ona od maja i dociera do ponad 1,4 miliona domów w całym kraju. Dobrym pomysłem było rozpoczęcie nadawania w Hiszpanii kanałów FilmBox i FilmBox España. Pozostaje tylko poczekać do końca roku, by dowiedzieć się czy kanały telewizyjne operatora nadal będą znajdowały się w czołówce najchętniej oglądanych propozycji.
Źródło: filmbox
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.