- « Poprzedni
- 8/10
- Następny »
Philips
Na targach IFA 2011 nie mogło zabraknąć produktów od firmy Philips, a w tym roku jednym z ciekawszych pomysłów było zaprojektowanie głośnika, w kształcie… tak opony. Bezprzewodowe urządzenie ma nie tylko zabłysnąć eleganckim i futurystycznym wyglądem, ale także kompatybilnością z AirPlay. Philips Fidelio SoundRing został dopracowany w najdrobniejszych szczegółach, pod względem aplikacji czy serwisów internetowych, z którymi może pracować, jak choćby YouTube czy iTunes, za sprawą wykorzystania Wi-Fi.
Urządzenie od Philipsa będzie dostępne w dwóch wersjach. Pierwsza z nich o oznaczeniu DS3880W ma kosztować około 350 dolarów, druga DS3800W nieco mniej, bo 280 dolarów. Czym się różnią? Przede wszystkim czasem pracy. Model DS3880W ma działać nawet do pięciu godzin, na jednej baterii, którą będzie można wymienić. Sprzęt ma być dostępny w październiku.
Wszystko pięknie, ładnie, ale za taką cenę nie potrzebuję głośnika, nawet, jeśli swoim wyglądem przypominałby powierzchnię Marsa albo „ekstrawagancki” kartonik po mleku (w tym drugim przypadku jedna z firm faktycznie zamierza sprzedawać swoje produkty w takiej formie). Za taką kwotę jestem w stanie kupić stylowe kino domowe, które zapewni mi podobną jakość dźwięku, a może i lepszą. Dlatego uważam, ze propozycja od Philipsa jest skierowana przede wszystkim dla kolekcjonerów gadżetów, które bardziej urzekają wyglądem niż użytecznością.
- « Poprzedni
- 8/10
- Następny »
Ceny Microsoft Xbox 360
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.