W I kw. 2012 r. firma LG wprowadzi nową kolekcję okularów 3D. Za wygląd jednego z modeli zapowiadanej kolekcji, odpowiedzialny jest znany projektant — Alain Mikli. Okulary 3D od LG są nie tylko wygodniejsze, ale także odznaczają się nowoczesną stylistyką. To wszystko za sprawą udoskonalonego wzornictwa — wygiętym soczewkom i lżejszym niż w okularach z technologią aktywną oprawkom. LG nie zapomniało również o osobach z wadą wzroku — do każdego zestawu dołączone zostaną, unikalne na rynku, specjalne nakładki na okulary korekcyjne. W najnowszej kolekcji pojawią się modele oznaczone symbolami F310, F320 (nakładane na okulary korekcyjne) oraz stylowe F360.
Model F360, zaprojektowany we współpracy z Alainem Mikli, to okulary z połówkową oprawką, o efektownym wzornictwie, ważące jedynie 16 g. Soczewki w tym modelu są wygięte w sposób, który zakrywa dużą część twarzy, poszerzając pole widzenia użytkownika. Potęguje to tym samym doznania przy projekcji multimediów w 3D. Stylowy F360, podobnie jak wszystkie okulary 3D marki LG (oparte na technologii polaryzacyjnej), może być także używany w większości sal kinowych wyświetlających filmy w trójwymiarze.
Okulary F310 wyróżniają się z kolei unikalnym wzornictwem, z miękkimi liniami i niezwykle cienką oprawką. W odróżnieniu od wielu wcześniejszych modeli okularów 3D, mają wygięte soczewki, które nie tylko lepiej przylegają do twarzy, lecz także poprawiają jakość oglądania obrazu CINEMA 3D. Okulary te ważą zaledwie 13,5 g, więc aż o 20% mniej niż poprzedni model LG.
Kolejny model, oznaczony symbolem F320, to niezwykle lekka nakładka na okulary korekcyjne, mocowana do oprawek za pomocą klipsa. Rozwiązanie to możliwe jest tylko w przypadku telewizorów wykorzystujących technologię polaryzacyjną, takich jak CINEMA 3D TV. LG Electronics z myślą o wygodzie użytkowników postarało się również zmniejszyć wagę oferowanych nakładek. W porównaniu z poprzednią generacją, model F320 jest lżejszy o 25% i waży tylko 5,5 g.
W 2012 roku LG będzie kontynuowało działania zmierzające do popularyzacji technologii trójwymiarowej. Poprzez sponsorowanie szeregu imprez związanych
z filmami i grami 3D, firma pragnie umożliwić tysiącom użytkowników na całym świecie zapoznanie się z wrażeniami, jakie daje technologia CINEMA 3D.
Źródło: LG.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
LG mocno zakorzenia również na naszym rynku technologię 3D, to chyba jednak nie sezonowe show 🙂
fajne, to chyba już 4 znany projektant dla okularków do obsługi cinema 3D, ciekawe ile miała konkurencja?
Oj pojawiło się sporo modeli. Technologia widać przyjęła się mocno na rynku i znalazła spore grono użytkowników.