W tegoroczne święta telewidzów przed szklanymi ekranami nie brakowało, w zasadzie można powiedzieć, że ich liczba rośnie każdego roku. Jakie kanały telewizyjne cieszyły się największą popularnością podczas minionych świąt? Przeprowadzono badania, których wyniki właśnie opublikowano. Dzięki takim informacjom wiemy jakie stacje komercyjne oraz publiczne miały największą oglądalność.
Nielsen Audience Measurement opublikowała interesujące dane dotyczące tego, jak spędzali czas Polacy w święta. Od 25 do 26 grudnia przeciętny widz znajdował się przed ekranem telewizora niemal sześć godzin. Porównując to z latami ubiegłymi widać, że Polacy coraz częściej sięgają po pilota podczas dni wolnych od pracy. Nawet pomimo tego, że ramówka świąteczna nie była nazbyt wyjątkowa (dużo powtórek, mało nowych tytułów itd.)
Najciekawszy pojedynek zapowiadał się w te święta pomiędzy ramówką Polsatu, a TVN. Zwycięzcą okazał się ten pierwszy, w grupie 16-49 lat Polsat oglądało ponad 568 tysięcy widzów, gdy propozycje od TVN zaledwie nieco ponad 488 tysięcy osób. Jeżeli chodzi o telewizję publiczną liderem pozostała Jedynka z wynikiem ponad 641 tysięcy, potem TVP2 (ponad 531 tysięcy widzów). Zobaczymy czy za rok sytuacja ulegnie zmianie.
Źródło: tvn, Polsat, tvp
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.