Działania promocyjne dotyczące telewizorów są nie tylko obecne w internecie, prasie czy w telewizji. Tymczasem niektórzy producenci postanowili w inny sposób zachęcić potencjalnych klientów do zakupu. Promocja związana jest z odbiornikami od 46 cali wzwyż. Wcześniej producent także organizował promocje związane z biletami na Euro 2012.
Przypomnijmy, że to już piąty dzień promocji, a czas ucieka. Sharp ogłosił konkurs dla wszystkich tych, którzy chcieliby wygrać podwójne wejściówki VIP-owskie na mecz UEFA EURO 2012. Oficjalnym sponsorem największej imprezy sportowej w tym roku jest właśnie Sharp, a konkurs trwa do 29 lutego. Dodajmy, że jednym z lepszych modeli od Sharpa jest LC60LE635E, którego cena zaczyna się od 5499 złotych.
Żeby mieć szansę na taką nagrodę trzeba uzasadnić, dlaczego to właśnie my powinniśmy wygrać. Jest o co walczyć, ale zadanie nie jest łatwe, bowiem organizator liczy na dużą ilość chętnych. Szczegółowe informacje dotyczące promocji znajdziemy na stronie producenta oraz na www.sharpfanlabs.com. Wśród maniaKów sportu wielką atrakcją będzie uczestnictwo w meczu, jako Fan of The Match. Osoby, które zdobędą ten tytuł nie tylko zobaczą mecz, jako VIP, ale także zostaną zaproszone na murawę przed rozpoczęciem spotkania, w roli reprezentanta swojego kraju. Jesteście zainteresowani?
Źródło: sharp
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.