Działania promocyjne dotyczące telewizorów są nie tylko obecne w internecie, prasie czy w telewizji. Tymczasem niektórzy producenci postanowili w inny sposób zachęcić potencjalnych klientów do zakupu. Promocja związana jest z odbiornikami od 46 cali wzwyż. Wcześniej producent także organizował promocje związane z biletami na Euro 2012.
Przypomnijmy, że to już piąty dzień promocji, a czas ucieka. Sharp ogłosił konkurs dla wszystkich tych, którzy chcieliby wygrać podwójne wejściówki VIP-owskie na mecz UEFA EURO 2012. Oficjalnym sponsorem największej imprezy sportowej w tym roku jest właśnie Sharp, a konkurs trwa do 29 lutego. Dodajmy, że jednym z lepszych modeli od Sharpa jest LC60LE635E, którego cena zaczyna się od 5499 złotych.
Żeby mieć szansę na taką nagrodę trzeba uzasadnić, dlaczego to właśnie my powinniśmy wygrać. Jest o co walczyć, ale zadanie nie jest łatwe, bowiem organizator liczy na dużą ilość chętnych. Szczegółowe informacje dotyczące promocji znajdziemy na stronie producenta oraz na www.sharpfanlabs.com. Wśród maniaKów sportu wielką atrakcją będzie uczestnictwo w meczu, jako Fan of The Match. Osoby, które zdobędą ten tytuł nie tylko zobaczą mecz, jako VIP, ale także zostaną zaproszone na murawę przed rozpoczęciem spotkania, w roli reprezentanta swojego kraju. Jesteście zainteresowani?
Źródło: sharp
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Na YouTube pojawił się oficjalny teaser oraz krótki materiał zza kulis związany z aktorską adaptacją…
Amazon.pl przygotował atrakcyjną promocję na zakup czytnika e-book Kindle 16 GB! To doskonała okazja, aby…
Szukasz zestawu do wirtualnej rzeczywistości od Sony? Jeśli tak, to sprawdź rewelacyjna promocję na Sony…
Sklep RTV EURO AGD przygotował atrakcyjną ofertę na zakup czarnego kontrolera Sony DualSense. To świetna…
Granie w chmurze z Xbox! Streamuj swoje gry na smartfonie, tablecie, TV czy w VR…
Netflix pozwany po technicznych problemach podczas transmisji walki Paula z Tysonem. Czy gigant VOD ma…