Znamy już wyniki kolejnego badania, dotyczącego oglądalności stacji telewizyjnych w ciągu ostatniego tygodnia. Wyniki dotyczą dni od 27 lutego do 4 marca i tym razem pozycja lidera należy do Telewizji Publicznej. Na drugim miejscu znalazła się stacja komercyjna. Jakie programy czy filmy pomogły uzyskać wysoką publiczność przed szklanymi ekranami?
Niedawno informowaliśmy Was o nowej propozycji od Jedynki o nazwie Galeria, tymczasem już teraz dużym zainteresowaniem cieszy się kolejna produkcja – Komisarz Alex (prawie pięć milionów widzów), choć wiadomo, że największą oglądalność uzyskał mecz Polska – Portugalia (ponad osiem milionów telewidzów). To głównie on przyczynił się do wysokiej frekwencji w minionym tygodniu, co pozwoliło TVP1 zając pierwsze miejsce w grupie 4+, w rankingu przeprowadzonym przez Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl. Według najnowszych danych średnia oglądalność Jedynki, to 1,23 miliona telewidzów.
Zaskoczenia na podium nie było, bowiem od dłuższego czasu nieźle radzą sobie Polsat oraz TVN. Tym razem to ten pierwszy zajął drugie miejsce z widownią wynoszącą 984,1 tys. widzów. Na ostatniej pozycji znalazł się TVN, z nieco mniejszą publiką, bo wynoszącą 970,9 tys. widzów.
Źródło: media2
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.