Walka w branży najnowocześniejszych technologii trwa. O tym wie chyba każdy. Największe światowe koncerny prześcigają się w pomysłach, by zdominować konkurencję i zostać liderem na rynku. Od pewnego czasu udawało się to firmie LG. Warto wspomnieć, jaką furorę na całym świecie zrobiło pojawienie się telewizorów z serii LG Cinema 3D. Jednak konkurencja czuwa.
Obecnie to Samsung może pochwalić się tym, że w sprzedaży telewizorów trójwymiarowych wiedzie prym – i w Stanach Zjednoczonych, i w Europie. Według zapewnień władz koncernu, połowa całej sprzedaży na obu wspomnianych rynkach, należy właśnie do nich. W Ameryce, w ciągu pierwszego kwartału, koncern opanował 48,8 procent rynku. LG znalazło się na czwartym miejscu (6,6 procent) – zaraz po Sony (27,4 procent) i Panasonic (13,9 procent).
Niewielkim sukcesem dla koncernu LG w walce z Samsungiem o pierwszą pozycję na rynku może być lepsza sprzedaż telewizorów 3D w Europie. Tutaj zdobyto 7,7 procent rynku, czyli sprzedano więcej produktów niż w USA. Czyżby pomoc znanego reżysera Jamesa Camerona w promocji telewizorów pomogła zdobyć większą ilość klientów? Bez względu na to jednakże, ciągle jeszcze LG musi pokonać trzech rywali, by cieszyć się palmą pierwszeństwa.
Źródło: kinodomowe.idg
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.