Tym razem to producent samochodów najbardziej znanej marki na świecie chce udowodnić, że wykorzystywanie zaawansowanej technologii LED wcale nie musi dotyczyć tylko i wyłącznie modeli telewizorów. Widzieliście nowego Mercedesa klasy B, nie? Nic dziwnego, bowiem to auto jest niemal niewidzialne dla ludzkiego oka i zmienia się, jak kameleon.
Skonstruowanie niewidzialnego samochodu to nie lada wyczyn. Po pierwsze trudno reklamować coś, czego nie widać. Po drugie wykorzystanie technologii LED w branży motoryzacyjnej to dość nowatorskie podejście. Tymczasem za słowem niewidzialny/niewidoczny kryje się jeszcze jedno znaczenie – zerowa emisja spalin. Jednak my skupimy się na matach LED, które pokrywają połowę samochodu. Pozwoliło to uzyskać imponujący efekt. Zainstalowany w pojeździe aparat Canon 5D Mark II rejestruje otoczenie zewnętrzne, które od razu jest wyświetlane na jednej stronie auta, niczym na wielkim ekranie LED.
Szybko zmieniające się obrazy z najbliższego otoczenia w dobrej jakości zachwycają i przyciągają uwagę. Ciekawe, kiedy producenci zaczną wykorzystywać technologię (np. maty LED, itd.) w jeszcze innych sprzętach, niż telewizory w takim stopniu, jak Mercedes-Benz? Czy efekty ich reklam przyniosą podobnie rewelacyjny wynik (ponad 7 mln. odsłon na YouTube), co spot niewidzialnego Mercedesa?
Źródło: mercedes
Ceny Canon EOS 5D Mark II
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.