Tym razem to producent samochodów najbardziej znanej marki na świecie chce udowodnić, że wykorzystywanie zaawansowanej technologii LED wcale nie musi dotyczyć tylko i wyłącznie modeli telewizorów. Widzieliście nowego Mercedesa klasy B, nie? Nic dziwnego, bowiem to auto jest niemal niewidzialne dla ludzkiego oka i zmienia się, jak kameleon.
Skonstruowanie niewidzialnego samochodu to nie lada wyczyn. Po pierwsze trudno reklamować coś, czego nie widać. Po drugie wykorzystanie technologii LED w branży motoryzacyjnej to dość nowatorskie podejście. Tymczasem za słowem niewidzialny/niewidoczny kryje się jeszcze jedno znaczenie – zerowa emisja spalin. Jednak my skupimy się na matach LED, które pokrywają połowę samochodu. Pozwoliło to uzyskać imponujący efekt. Zainstalowany w pojeździe aparat Canon 5D Mark II rejestruje otoczenie zewnętrzne, które od razu jest wyświetlane na jednej stronie auta, niczym na wielkim ekranie LED.
Szybko zmieniające się obrazy z najbliższego otoczenia w dobrej jakości zachwycają i przyciągają uwagę. Ciekawe, kiedy producenci zaczną wykorzystywać technologię (np. maty LED, itd.) w jeszcze innych sprzętach, niż telewizory w takim stopniu, jak Mercedes-Benz? Czy efekty ich reklam przyniosą podobnie rewelacyjny wynik (ponad 7 mln. odsłon na YouTube), co spot niewidzialnego Mercedesa?
Źródło: mercedes
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Mocny zestaw Sony 5.1 i aż 600 W mocy możesz kupić już teraz w potężnie…
Mamy potwierdzenie! Serial na punkcie którego oszalał cały świat dostanie kolejny sezon. Miliony widzów na…
Słuchawki Soundcore by Anker Space One teraz w wyjątkowej promocji na Amazon.pl! Ciesz się doskonałym…
Sklep Media Expert oferuje teraz wyjątkową okazję, w ramach której możesz nabyć najnowsze słuchawki bezprzewodowe…
[indizar2:stronicowanie] [section:] Wybieramy najciekawsze nowe filmy i seriale VOD. Pod lupę bierzemy m.in. Netflix, Max,…
Telewizor Samsung 55Q80D to doskonały wybór w atrakcyjnej cenie. Skorzystaj z oferty dostępnej na Allegro…