Sony zamierza zwiększyć udziały telewizorów z dostępem do Internetu wśród odbiorników z panelem ciekłokrystalicznym. W bieżącym roku firma chce zająć 60% rynku urządzeń tego typu. Korporacja zamierza także produkować więcej telewizorów LED (tak, by stanowiły one 70% produkcji ich oddziału TV wobec obecnych 40%).
Japońska korporacja, która przeżywała w ostatnich latach poważny kryzys zamierza wrócić do gry, a pomóc w tym ma m.in. sektor telewizorów LCD. Przedstawiciele firmy przekonują, iż sprzedaż odbiorników tego typu przyniesie zyski już w tym roku. Korporacja zapowiada, że zajmie się nie tylko sprzedażą, lecz także modernizacją drogich modeli, dzięki czemu wzrośnie zainteresowanie nimi. W pierwszej kolejności producent zamierza się skupić na kwestii rozdzielczości oraz funkcjach internetowych.
Korporacja zamierza w tym roku połączyć telewizję internetową z własną platformą Sony Entertainment Network (SEN) oferującą aplikacje oraz treści audio i wideo (po części oznacza to także integrację z PlayStation Network). Sony zamierza wprowadzić do nowych telewizorów sieci społecznościowe, dzięki czemu będzie możliwe oglądanie telewizji i jednoczesne „działanie” np. na Facebooku. Do tego dochodzi oczywiście DLNA oraz Wi-Fi Direct i możliwość zdalnego sterowania urządzeniem. Zobaczymy, co wyjdzie z zapowiedzi Japończyków.
Źródła: Astera, Onliner
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Sony Direct i WiFi to ja mam już od roku w swoim Sony TV