Ruszył kolejny konkurs zorganizowany przez koncern Samsung. Każdy kto zakupi Smart TV oraz wykona proste zadanie może wygrać jedną z pięciu wycieczek, połączonych z prestiżowymi imprezami. Sydney, Buenos Aires, New Delhi, Nowy Jork i Kijów, to miejsca, gdzie szczęśliwi zwycięzcy pojadą wraz z osobą towarzyszącą.
Samsung stawia na sportowe emocje dookoła świata, bowiem wycieczki, które można wygrać, to także bezpłatny wstęp na imprezy z różnych dyscyplin sportu.
Samsung zaprasza w podroż do fascynującego świata sportu. Każdy, kto kupi telewizor Samsung Smart TV oraz napisze emocjonującą relację z oglądanego widowiska sportowego, będzie miał szansę wygrać dwuosobową wycieczkę na jedną z pięciu prestiżowych imprez. Hobart Yacht Race, Polo Open Championship, Grand Prix F1, US Open oraz wyjazd finałowy mecz w Kijowie czekają na polskich kibiców.
Co należy dokładnie zrobić, by mieć szansę na wygraną?
W konkursie mogą wziąć udział osoby, które zakupią objęte promocją telewizory Samsung Smart TV. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej akcji lub na ulotkach w punktach sprzedaży oraz napisać krótka, oryginalną relację z oglądanego w telewizorze wydarzenia sportowego. Autorzy pięciu najciekawszych propozycji wyjadą wraz z osobą towarzyszącą na jedną z zaproponowanych przez organizatora imprez. To niezwykła szansa uczestniczenia w regatach Hobart Yacht Race, Polo Open Championship, Grand Prix F1, US Open oraz w finałowym meczu piłkarskim w Kijowie. Uczestnik ma szansę wygrać tylko jedną nagrodę główną, którą wskazał jako wybraną w formularzu zgłoszeniowym.
To nie koniec atrakcji, ponieważ Samsung przygotował dodatkowe nagrody.
Dodatkowo, dla pierwszych 1000 uczestników, którzy zakupią telewizor i dokonają rejestracji czeka nagroda gwarantowana w postaci piłkarskiej pufy do siedzenia. (…) Promocja trwa od 23 kwietnia do 3 czerwca 2012 roku.
Więcej informacji znajdziesz pod adresem http://kochampolskeza.samsung.pl/telewizory.
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
ciekawa promocja, szkoda ze dowiedzialem sie tak pozno, i ze juz mam tv ;/