Wzrastające zainteresowanie internetowymi platformami społecznościowymi, nie zostało niezauważone przez specjalistów od reklamy i marketingu. W efekcie, liczba ofert handlowych pojawiających się w tego typu mediach zwiększa się z każdym miesiącem. Nowy trend można również zaobserwować w kraju nad Wisłą – najlepszym tego przykładem jest najnowsza inicjatywa sieci Vobis.
Jedna z największych polskich sieci salonów ze sprzętem komputerowym i multimedialnym, już dawno doceniła potencjał tkwiący w globalnej sieci i stworzyła na swoim profilu firmowym przestrzeń dla miłośników nowoczesnych technologii. Publikowane tam są aktualne informacje o premierach sprzętu, użyteczne informacje dla klientów oraz konkursy dla internautów. Vobis Digital zgromadził do tej pory 6.500 fanów.
Nadszedł czas na krok następny, czyli umożliwienie fanom Vobisu zrobienie zakupów bezpośrednio na Facebooku, za pomocą specjalnej aplikacji, dającej dostęp do zasobów sklepu internetowego Vobis.pl. W tym momencie jest to ponad 4.000 produktów, podzielonych na 20 grup towarowych. Całość nie odbiega funkcjonalnością od pierwowzoru i będzie stale rozwijana pod względem atrakcyjności i wygody korzystania z wirtualnych zakupów. Warto jednak podkreślić, iż skorzystanie z pełni możliwości nowej funkcji, wymagać będzie udostępnienia imienia i nazwiska, zdjęcia profilowego, płci, sieci, nazwy użytkownika i listy znajomych.
Projekt sklepu został stworzony i wdrożony przez firmę Inflavo, mającą duże doświadczenie w podobnych działaniach wykorzystujących różne media społecznościowe. Dzięki temu kreatywnemu partnerstwu wkrótce zostanie uruchomiona kolejna użyteczna usługa dla klientów Vobis.pl. Chodzi o umożliwienie im odbioru paczek z zamówionymi produktami w tzw. paczkomatach, co znacznie ułatwi i przyśpieszy proces wirtualnych zakupów.
Źródło: Vobis
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.