Samsung zdecydowanie chciał pokazać się z jak najlepszej strony na targach IFA 2012. Poza telewizorem OLED warto było zobaczyć największy na świecie, 75-calowy ekran, kwadratowy ekran 1:1 oraz monitor z serii 9.
Firma Samsung Electronics Co., Ltd, prezentuje podczas targów IFA 2012 w Berlinie największy na świecie, 75-calowy ekran LFD z krawędziowym podświetlaniem LED, kwadratowy ekran 1:1 oraz nowy monitor klasy premium z Serii 9. Dzięki nowym produktom firma Samsung umacnia się na pozycji lidera rynku ekranów dla klientów biznesowych (B2B) oraz indywidualnych (B2C).
Firma Samsung prezentuje na Międzynarodowych Targach Elektroniki Użytkowej i Sprzętu AGD w Berlinie – IFA 2012 – zaawansowane ekrany komercyjne, w tym największy na świecie, 75-calowy ekran LFD z krawędziowym podświetlaniem LED (ME75B), przezroczysty wyświetlacz (NL22B) oraz kwadratowy ekran o proporcjach 1:1 (UD22B). Te nowe produkty kreują zupełnie nowy rynek, zaspokajając popyt firm na większe i lepsze jakościowo ekrany komercyjne, które przyciągną uwagę ich klientów.
Osoby poszukujące nowoczesnych monitorów miały okazję zobaczyć wiele modeli. Samsung polecał urządzenia z Serii 9.
Monitor firmy Samsung Serii 9 (S27B970) definiuje na nowo rynek monitorów klasy premium dla klientów indywidualnych. Dzięki technologii Natural Color Expert, wspieranej przez wbudowany mechanizm kalibracji, użytkownicy mogą cieszyć się dokładnym, wiernym odwzorowaniem barw na ekranie o rozdzielczości QuadroHD. Aby zagwarantować profesjonalną jakość, każdy monitor Serii 9 jest indywidualnie, kalibrowany podczas ostatniej fazy produkcji.
Ponadto na targach IFA 2012 firma Samsung pokaże najnowsze monitory dla najbardziej wymagających klientów indywidualnych, w tym monitor klasy premium (SB970) oraz monitor Smart Station Serii 7 (CB750), który może bezprzewodowo łączyć się z wieloma urządzeniami.
Kolejną gwiazdą IFA 2012 był największy na świecie 75-calowy ekran wielkoformatowy (LFD) z krawędziowym podświetlaniem LED.
Otoczony cienką, metaliczną czarną ramką, 75-calowy ekran LFD firmy Samsung (ME75B) wyróżnia się nie tylko wymiarami i smukłą konstrukcją. Do jego zalet należy też niskie zużycie energii, wysoka jakość wyświetlanego obrazu oraz wbudowany system do zarządzania treścią MagicInfo Lite. Klienci biznesowi docenią też możliwość instalacji w pionie, co jest idealnym rozwiązaniem dla systemów Digital Signage, w których wymagana jest możliwość prezentowania informacji na dużej przestrzeni.
Dzięki cieńszej konstrukcji oraz niższej wadze od ekranów z podświetleniem bezpośrednim (Direct LED), model ME75B jest łatwy w instalacji. Ekran nadaje się idealnie do sal spotkań oraz środowiska edukacyjnego i został zaprojektowany z myślą o firmach, które chcą ograniczyć opłaty za energię elektryczną oraz zrezygnować z potrzeby stosowania urządzeń projekcyjnych.
Samsung po raz pierwszy na świecie pokazał wielofunkcyjny ekran przezroczysty typu „Szafka wystawowa”
22-calowy przezroczysty ekran firmy Samsung (NL22B) to pierwsze urządzenie tego rodzaju dostępne jako wielofunkcyjna gablota do prezentacji produktów i zapoczątkowujące nową erę cyfrowego wystawiennictwa w handlu detalicznym. W przeciwieństwie do podobnych produktów o niskiej transparentności (5 proc.), które mogą przesłaniać towar, przezroczysty ekran firmy Samsung oferuje przeźroczystość na poziomie 15 proc., uwydatniając walory prezentowanych produktów.
Wielu zastanawia się, co czego miałby służyć kwadratowy ekran o proporcjach 1:1?
Będący alternatywą dla tradycyjnych wyświetlaczy prostokątnych, innowacyjny, kwadratowy ekran firmy Samsung (UD22B) z ultracienką ramką, oferuje firmom unikatowe rozwiązanie do tworzenia dynamicznych ekspozycji wizualnych w przestrzeni detalicznej, komercyjnej lub publicznej. Kwadratowe panele oferują nieograniczone możliwości konfiguracji i pozwalają na stworzenie dużej, jednolitej powierzchni ekranowej, a cyfrowa pętla wyświetlająca jeden obraz nawet na 100 połączonych ze sobą wyświetlaczach, zapewnia pełną swobodę projektowania artystycznych ścian wideo.
Rozwiązania ekranowe firmy Samsung dla branży HoReCa oferują hotelom i ośrodkom wczasowym kompletny i łatwy w konfiguracji system zarządzania treściami, który oszczędza czas i pracę, a jednocześnie zapewnia klientom wysoką jakość wrażeń wizualnych. Dzięki rozwiązaniom Samsung Interactive Remote Control for Hospitality (SIRCH) oraz Remote Enhanced Active Control for Hospitality (REACH), zarządcy obiektów mogą aktualizować wszystkie telewizory w pokojach gościnnych bezpośrednio z centralnej sali sterowania. To bezprzewodowe rozwiązanie eliminuje potrzebę instalowania dekoderów i ułatwia gościom dostęp do informacji o hotelu i programach. Oparte na protokole IP rozwiązania H-Browser i Content Management Solution (CMS) pozwalają w prosty i ekonomiczny sposób zapewnić gościom dostęp do płatnych treści.
Źródło: informacja prasowa
Po raz kolejny, drodzy maniaKalni czytelnicy - wybieramy się na Targi Elektroniki Użytkowej IFA 2012 do Berlina
Podsumowanie relacji - techManiaK na IFA 2012.
Zapraszamy!
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.