Według najnowszych badań przeprowadzonych przez firmę Interbrand, marka Samsung może pochwalić się dziewiątym miejscem, jako jeden z najważniejszych globalnych brandów. Co to oznacza dla klientów decydujących się na urządzenia Samsung?
Po raz pierwszy w historii, w raporcie dotyczącym najlepszych i najbardziej wartościowych marek świata Interbrand, Samsung znalazł się w pierwszej dziesiątce najważniejszych globalnych brandów.
Top 10 Best Global Brands to jedno z najważniejszych zestawień prezentujących wartość poszczególnych marek, obecnych na rynku. W zeszłym roku producent nowoczesnych Smart TV był na miejscu 17-tym, więc „skok” na 9-tą lokatę to wysoki awans. Oznacza to również, że klienci coraz częściej wybierają sprzęt Samsunga.
1 października firma consultingowa Interbrand ogłosiła swój coroczny, 13. już, raport Top 10 Best Global Brands. Wg tegorocznego zestawienia Interbrand wycenił wartość marki Samsung na 32,9 miliardów dolarów, co w porównaniu z ubiegłym rokiem (17. miejsce i wartość – 23,4 miliardy dolarów) daje koreańskiemu gigantowi 40-procentowy wzrost. Tegoroczne osiągnięcia Samsung Electronics znacznie przewyższają średnią stopę wzrostu Top 100 Global Brands (10procent) oraz średnią branży, która w tym samym okresie odnotowała wzrost na poziomie 16 procent.
„Taka dynamika była możliwa dzięki ustanowieniu jasnej globalnej strategii marki i spójnej komunikacji” – powiedział Suok Shim, Vice President Samsung Electronics.
* Wartość marki Samsung wg raportu Interbrand (miliardy dolarów).
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.