Producenci sprzętu takiego jak telewizory LED, kina domowe, odtwarzacze Blu-ray, głośniki, komputery, laptopy, tablety oraz smartfony doskonale wiedzą, że dźwignią handlu jest…reklama. Slogan oklepany i stary jak świat. Ale co robić, by przyciągnąć jak największą liczbę klientów, żeby zapoznali się właśnie z naszym sprzętem? Kolejne motto głosi, że jedna fotografia warta jest nawet więcej niż 1000 słów. Zwłaszcza, jeśli na głównym tle (obok reklamowanego urządzenia) znajduje się skąpo odziana, seksowna modelka albo hostessa. Jednak coraz częściej produkt schodzi gdzieś na plan dalszy, albo wcale go nie ma… Zupełnie jak kilka tysięcy złotych, które jeszcze przed oglądaniem zdjęć było w naszym portfelu.
Sprzedaż telewizorów 3D rośnie w zatrważającym tempie – jednak dla nas tvManiaKów to znakomita wiadomość, bowiem producenci wymyślają coraz to nowsze modele, które oferują znacznie więcej opcji, niż zeszłoroczne odbiorniki TV. Ale odpowiedzmy sobie szczerze, wolicie zobaczyć zwykły (wyłączony) TV ze strony producenta czy śliczną panienkę z pilotem w dłoni (nawet bez cienia reklamowanego TV)?
Jakie piękne… słuchawki, z pewnością niejeden chciałby zobaczyć je z bliska niekoniecznie, by sprawdzić co to za model. Niektórzy producenci wolą pokazać nam swój produkt z daleka, na pierwszym planie „podstawiając” nam „zwykłego użytkownika”. Kto powiedział, że kobiety nie gustują w takich gadżetach? Prawda, że fotka przyciąga?
A co powiecie na głośnik, który pasuje idealnie… do każdego mieszkania. Widać na załączonym rysunku, że wygląda elegancko gdziekolwiek go postawimy. Mniejsza o to jaką posiada moc, bo wolelibyśmy zobaczyć jeszcze więcej zdjęć tego sprzętu „w domowym zastosowaniu”.
„Laptopy, notebooki, netbooki. Zobaczcie jak nasz sprzęt działa w akcji!” Taki slogan z powyższym zdjęciem może zaciekawić nie tylko komputerowego maniaKa. Widać, że urządzenie prezentuje się doskonale, więc zapomnijmy o parametrach i skupmy się jeszcze raz na „atrakcyjnym wyglądzie produktu”.
Tablety oraz inne podobne urządzenia nie dość, że są coraz bardziej popularne, to możemy je zakupić w cenach promocyjnych. Zdjęcie powyżej (wiatr we włosach, seksowna czerwień) zachęca do przyjrzenia się z bliska tego typu produktom, nie jest tak?
Jak sami widzicie wielkie koncerny oraz sieci sklepów internetowych, na których stronach możemy oglądać podobne zdjęcia „produktów dostępnych w ofercie” już dawno wykorzystują zdjęcia pięknych kobiet. Jeśli interesuje Ciebie produkt to świetnie, jeśli o nim nie słyszałeś, może zechcesz się czegoś dowiedzieć spoglądając na kilkanaście podobnych fotek, zamieszczanych w sieci każdego dnia. Naprawdę nie zamierzałeś kupić drugiego, nowszego Smart TV? Czyżby to magia zdjęcia sprawiła, że zapragnąłeś bardzo reklamowany sprzęt i próbujesz wmówić sobie, że wydatek rzędu kilku tysięcy złotych był koniecznością?
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Samsung OLED 77S90D – teraz w wyjątkowej cenie w RTV EURO AGD! Dlaczego warto zdecydować…
Netflix i UFC: Czy to duet idealny? Szef UFC - Dana White komentuje wejście platformy…
Nowa gra studia MachineGames zasługuje na innowacyjną reklamę, jakiej dawno nie widziano. Postanowiono, że Indiana…
Media Expert przygotowało znakomitą okazję na zakup jednego z najciekawszych telewizorów Sony. Dlaczego warto wybrać…
Microsoft wprowadził długo wyczekiwaną funkcję w Xbox Cloud Gaming, która umożliwi granie w gry bez…
W ramach Black Friday na PlayStation Store znajdziesz promocje, które pozwolą zaoszczędzić nawet do 70%…