Philips uruchamia nową usługę, która pomoże tvManiaKom rozwiązać najbardziej skomplikowany problem techniczny, bez wychodzenia z domu. Serwis przyjedzie do klienta, który nie może sobie poradzić, np. z awarią telewizora.
Masz problem z telewizorem Philipsa? Zadzwoń do konsultanta, który pomoże ci rozwiązać ewentualną awarię. Jeśli wskazówki telefoniczne nie pomogą, to do twojego domu przyjedzie technik.
Dział obsługi klienta firmy Philips uruchomił program Home Service. Oferta obejmuje posiadaczy telewizorów LCD Philips. Nowa usługa to wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumenta. – Chcemy nie tylko dostarczać produkty zaawansowane technologicznie i proste w obsłudze. Zależy nam także na wysokim poziomie obsługi posprzedażowej, dlatego na produkty Philipsa dajemy 2-letnią gwarancję, obejmującą zarówno koszty części zamiennych, jak i usługi. Dla podwyższenia jakości naszych usług, przygotowaliśmy dla klientów ofertę Home Service – wyjaśnia Agnieszka Rębelska, marketing manager z TP Vision.
Jak działa Home Service? To bardzo proste.
W ramach powyższego projektu, klienci mogą zadzwonić do konsultanta, który postara się rozwiązać ewentualny problem dzięki zaawansowanym narzędziom diagnostycznym pozwalającym na zdalne sprawdzenie telewizora podłączonego do Internetu. Jeżeli to nie wystarczy, przeszkolony technik Autoryzowanego Centrum Serwisowego Philips TV może przyjechać do domu klienta. – Wtedy zdiagnozuje on urządzenie, naprawi je na miejscu lub w certyfikowanym serwisie – mówi Rębelska.
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Panasonic także oferuje coś podobnego
http://www….onic-club/
zapraszam także na http://www.3dManiaK.pl
Cieszy mnie to, że uruchomili taką usługę. Choć jak na razie nie miałem żadnego problemu z moim Philipsem, nie wiadomo co się może wydarzyć w przyszłości 😉
Ostatnio przeżyłem chwile grozy, kiedy mój tv nie zareagował w ogóle na ON:) Na szczęście po krótkim buncie chodzi nadal
Panasonic także naprawia sprzęt w domu klienta:)
http://www….onic-club/
Zapraszam także na http://www.3dManiaK.pl
Zaraz zaraz:) Firma może solidna, ale doszło do awarii jej sprzętu:)
Miałem okazję korzystać z tej usługi z serwisem, którzy przyjeżdża do domu. Bardzo to profesjonalne. Dzwonisz, zjawiają się. U mnie bylo po dwóch dniach, więc długo czekac nie musiałem. Ale tego się spodziewałem, jak wybierałem Philipsa. To po prostu solidna firma.