Od dłuższego czasu LG to jeden z wiodących koncernów na rynku, oferujący urządzenia w wersji trójwymiarowej. Tymczasem konkurenci także mają coś do powiedzenia w walce o klienta. Co jakiś czas dają o sobie znać wprowadzając na rynek swoje produkty. Koreański koncern zdaje sobie z tego sprawę, dlatego przygotował nową kampanię reklamową, która uderza w inne firmy.
Jak łatwo się domyślić, głównym oponentem LG jest Samsung. Koncerny postawiły sobie za cel dotarcie do największej liczby klientów. Bardzo dobrze im to wychodzi, jednak, by być lepszym od rywala, czasami trzeba zagrać ostro. Takiego zdania są władze LG, stawiając na swoje najnowsze reklamy, które ukazały się m.in. w wielu prestiżowych, zagranicznych czasopismach, np. Wall Street Journal. Ich przesłanie Hey Sony & Samsung, better stick to 2D jest jasne – zajmijcie się 2D, a nam zostawcie 3D.
Okazuje się, że LG nie wystarczą już badania przeprowadzone przez Consumer Reports, które stwierdzają, że technologia pasywna wygrywa nad aktywną. Pomimo, że kampania wydaje się być bardzo agresywna może skutkować. Jednak konkurencja zapowiada ostrą walkę, bo zaraz po pojawieniu się reklam koncern Samsung przypomniał, że to on całkiem nieźle radzi sobie na dzisiejszym rynku, posiadając ponad 60% udziału, na przełomie zaledwie trzech tygodni.
Źródło: joongangdaily joins com
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.