Zaledwie wczoraj przedstawialiśmy Wam napiętą sytuację, pomiędzy światowymi koncernami oferującymi telewizory. Wcześniej na atak odpowiedział koncern Samsung, dzisiaj wiemy już, jak broni się Sony. Czy może chodzić o to, że przedstawione przez LG wyniki najnowszych badań tak naprawdę niewiele zmieniają w rzeczywistości?
Sony poinformował swoich klientów, by ci nie obawiali się kampanii reklamowej LG, bo to ich produkty są znacznie lepsze. Koncern twierdzi, że wyniki przeprowadzonych badań niekiedy są nieścisłe. Liczą się tak naprawdę dane dotyczące sprzedaży oferowanych produktów. Dlatego Sony uważa, że jego telewizory reklamujące niebywałą głębię trójwymiaru są warte wydania na nie każdego dolara. Poza tym władze firmy dodają, że ich konkurent – Samsung – ma podobne zdanie o sondażach „popularności” urządzeń od LG.
Jeżeli kogoś nie przekonują twierdzenia Sony, koncern udowadnia, że udział w sprzedaży telewizorów, oferujących aktywną projekcję przynosi więcej zysków od pasywnego 3D. Świadczą o tym według nich liczby – wyświetlacze aktywne wybiera 9/10 klientów, podczas gdy reszta preferuje tryb pasywny. Do tego Sony przekonuje, że ich firma zwsze będzie dostarczać znacznie lepszych rozwiązań, w zakresie wyświetlania wysokiej jakości obrazów 3D.
Nasuwa się pytanie, komu wierzyć – LG czy Sony? Czy któraś z firm opublikuje już wkrótce wyniki badań, świadczące o tym, że to właśnie oni zdecydowanie wygrywają walkę z konkurencją? Chcielibyśmy bardzo je zobaczyć, bo ciężko stanąć po jednej stronie, skoro obie twierdzą zupełnie co innego.
Źródło: sony
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.