Prawdziwa wojna – tak można powiedzieć o napiętej sytuacji, pomiędzy koncernem Samsung, a LG, które od dłuższego czasu walczą o monopol na rynku urządzeń trójwymiarowych. Inni konkurenci odeszli w zapomnienie, a koreańskie firmy teraz skupiają swoją uwagę wyłącznie na sobie.
Władze LG przedstawiły niedawno wyniki sprzedaży swoich urządzeń na przełomie dwóch ostatnich kwartałów, gdzie były one znacznie gorsze niż przewidywano. Czyżby było to spowodowane późną premierą najnowszego Optimusa 3D? Jednak pomimo tego nie zmienia to faktu, że firma nadal prowadzi kampanię promocyjną nie tylko za pośrednictwem internetu, ale także codziennej prasy. Najnowsze reklamy przedstawiają LG, jako wygranego w trójwymiarowym wyścigu, a Samsunga, jako pokonanego. Ciekawe, jaka będzie odpowiedź rywala.
Obecnie koncern LG nie ma złudzeń, że to on do końca roku będzie królował na rynku ze swoimi produktami w wersji trójwymiarowej, jednak czy nie za wcześnie na wyciąganie takich wniosków? Czy zapewnienia firmy o tym, że ich telewizory i komórki są coraz lepsze wystarczą, by potencjalni klienci wybierali ich produkty częściej?
Źródło: lg
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Dodaj komentarz