Nowe telewizory Sharp na 2013 rok to coś dla tych, którzy są spragnieni emocji. Specjalnie dla nich producent przygotował wielką, multimedialną kampanię promującą modele z serii Sharp AQUOS LED. Mowa o odbiornikach TV o wielkościach 60-, 70-, 80- i 90 calowych. Zainteresowani?
Rusza kampania telewizorów Sharp AQUOS LED – Dla spragnionych wielkich emocji.
Kampania „Dla spragnionych wielkich emocji” dedykowana jest telewizorom Sharp o dużych ekranach – tj. 60-, 70-, 80- i 90 calowym i jest kolejną z rozpoczętych w minionym roku aktywności marketingowych marki, wpisującą się w strategię „Big emotions on big screens“.
W mediach można zobaczyć najnowszą reklamę telewizorów Sharp. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji, sprawdźcie poniżej:
Kampania potrwa przez najbliższe dwa miesiące, obejmując głównie kanały tematyczne stacji TVN, TVP oraz Polsat. Kampania „Dla spragnionych wielkich emocji“ prowadzona będzie także w kanałach Discovery. Sharp na czas jej trwania został Partnerem Kanału Discovery Channel oraz Discovery Science. Oprócz 30-sekundowego spotu, na antenach Discovery prezentowane będą specjalnie przygotowane formaty – banery sponsorskie, plansze promocyjne i tzw. smart ideas, emitowane podczas wybranych programów stacji.
Działania ATL w telewizji wsparte zostaną kampanią kinową w sieci Multikino, a w kolejnych miesiącach także działaniami promocyjnymi w internecie i punktach sprzedaży.
Kampania „Dla spragnionycb wielkich emocji“ realizowana jest również na Litwie Węgrzech, Słowacji, w Rumunii i Czechach. Zakupem mediów w Polsce oraz pozostałych krajach, na zlecenie Sharp, zajął się dom mediowy OMD.
Dowiedz się więcej także o telewizorach 3D Sharp na 2013 rok.
Źródło: sharp
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Jeśli chcecie zdecydować się na ogromnych rozmiarów telewizor 3D to z najnowszej oferty na 2013 rok, jest kilka fajnych DUŻYCH, dostępnych w sklepach modeli
http://www….zory-2013/