Technologia 3D coraz szybciej dociera pod nasze strzechy. Kupić już możemy nie tylko telewizory, monitory czy specjalne okulary, ale również pierwsze czasopisma, przygotowane z myślą o lekturze w trzech wymiarach. Najnowszym z nich jest periodyk „Dobre Wnętrze” – jak deklaruje wydawca, pierwszy w segmencie pism wnętrzarskich magazyn w technologii 3D.
Na cóż zatem możemy liczyć, wydając 9,90 PLN? Oddajmy głos wydawcy.
Miesięcznik „Dobre Wnętrze” jako pierwszy w segmencie pism wnętrzarskich przygotował specjalną edycję magazynu w technologii 3D. Największe sesje zdjęciowe wnętrz prezentowanych w listopadowym wydaniu zostały wykonane w systemie trójwymiarowym, na prezentację 3D zdecydowała się też większość reklamodawców. Numer jest dostępny w sprzedaży od 15 października. Jego pojawienie się na rynku wspiera promocja w mediach.
W najnowszym wydaniu „Dobrego Wnętrza” Czytelnicy znajdą zdjęcia, które oglądane przez specjalne okulary dają efekt trójwymiarowej przestrzeni. Czytelnicy będą mogli „przespacerować się” po poznańskim apartamencie biznesmena, zakosztować kąpieli w trójwymiarowej łazience i mieć wrażenie, że gotują w prawdziwej kuchni.
„Magazyn wnętrzarski wydaje się stworzony do prezentacji fotografii w technice 3D. Dzięki nim „Dobre Wnętrze” zyskuje nową jakość – wrażenie przestrzeni, które pozwala lepiej ocenić urodę wnętrz: ich proporcje, wzajemne relacje przedmiotów, skalę. Dzięki nowoczesnemu rozwiązaniu edytorskiemu przekraczamy w najnowszym wydaniu granice świata rzeczywistego i wirtualnego” – mówi Małgorzata Tomczyk, redaktor naczelna pism wnętrzarskich wydawnictwa MURATOR S.A.
Wszystkie sesje 3D zostały wykonane specjalnie dla „Dobrego Wnętrza”. Zrealizowali je Krzysztof Gajewski i Maciej Szal z 3dphoto.com.pl oraz należąca do MURATORA agencja reklamowa PENTAGON Media Team, która nadzorowała również opracowanie reklam w systemie trójwymiarowym.
Wśród reklamodawców, którzy zdecydowali się na taką formę prezentacji są: BoConcept, Bosch, Caya Design, Ceramika Paradyż, Flügger, Herman Kardon, HTH, Klose, Miele, Mondocasa, Opoczno, Play, Porta, Rehau, Samsung, Śnieżka, Tefal, Tikkurila, Velux, Volkswagen, Woodways. Sponsorem okularów dołączonych do całego nakładu listopadowego „Dobrego Wnętrza” jest firma Flügger.
Najnowsze wydanie „Dobrego Wnętrza” wpiera promocja w czasopismach i serwisach internetowych wydawnictwa MURATOR S.A. Pismo jest promowane w tygodniku „Angora”, magazynach „Bluszcz”, „Machina” i „Film”. Działania promocyjne rozpoczną się w dniu sprzedaży numeru, tj. 15 października, opracował je Dział Marketingu Wnętrza MURATOR S.A.
Źródło: Murator S.A.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.