Koncern LG poinformował o najnowszych wynikach sprzedażowych związanych z telewizorami z linii 2014. Od marca, kiedy najnowsze modele były dopiero prezentowane, sprzedano ponad milion Smart TV wykorzystujących system webOS. Czego można się spodziewać po firmie w ciągu kolejnych miesięcy?
W styczniu, podczas trwających targów CES 2014, mogliście dowiedzieć się od nas, jakie modele trafią niedługo do sprzedaży. Nie minęło kilka tygodni, a już w marcu pierwsze inteligentne telewizory z systemem webOS zaczynały pojawiać się na sklepowych półkach. Zainteresowanie nowymi technologiami, w które zostały wyposażone LG Smart TV daje do myślenia. Ponad milion sprzedanych TV na całym świecie to ogromna liczba i każda firma po trzech miesiącach chciałaby mieć taki sukces na swoim koncie.
Mało tego koncern LG zapowiada, że do końca pierwszej połowy 2015 roku zamierza sprzedać aż 10 milionów Smart TV. Motywem przewodnim nie ma być jednak dodawanie kolejnych aplikacji czy narzędzi w LG Smart TV, z których tylko nieliczni będą korzystać. Bardziej chodzi o skupienie się na prostej obsłudze najważniejszych opcji sieciowych, w tym systemu webOS przez użytkowników, którzy nie mieli wcześniej do czynienia z takimi funkcjami.
Przypomnijmy, że jeden z 55-calowych modeli LG 55LB870V z webOS znalazł się na wysokiej pozycji w naszym rankingu najlepszych telewizorów. Tutaj sprawdzicie na którym miejscu.
Źródło: lgnewsroom
Ceny LG 55LB870V
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Można było się spodziewać że WebOs się spodoba. W końcu jakiś producent pomyślał o potrzebach klienta i uprościł menu. Prostsze menu to wielki plus dla kogoś kto nie bardzo odnajduje się w elektronice. Z kolei dla kogoś kto nie ma z tym problemu sterowanie gestem, głosem czy smartfonem to też fajna sprawa. Jeżeli będę zmieniał TV to tylko na odbiornik z tym systemem(WebOs)