Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, programowa oferta telewizji „n” powiększy się o 10 kolejnych kanałów z grupy Polsat. Nowe pozycje będą dostępne bez dodatkowych opłat. Tym samym „n” umocni swoją pozycję lidera na rynku w dziedzinie HD.
Jak informuje znany operator w oficjalnym komunikacie, począwszy od 5 maja 2011 roku abonenci telewizji „n” będą mogli oglądać kanały z grupy Polsat takie jak: Polsat, Polsat HD, Polsat 2, Polsat Film, Polsat News, Polsat Cafe, Polsat Play, TV Biznes i Polsat Jim Jam oraz dodatkowo Superstację.
Włączenie do oferty „n” kanału Polsat HD sprawi, że całkowita liczba kanałów nadawanych w jakości HD wzrośnie do 27 – to najwięcej na polskim rynku płatnej telewizji satelitarnej. Docelowo w ofercie telewizji „n” ma pojawić się kanał Polsat Sport News, gdy tylko rozpocznie nadawanie w ramach DVB-T.
Nieustannie realizujemy naszą strategię, której celem jest oferowanie rozrywki w najwyższej jakości HD w Polsce. Dodanie kanałów telewizji Polsat znacząco wzbogaca ofertę programową telewizji „n”. Dzięki temu nasi abonenci będą mogli oglądać popularne pozycje programowe z rodziny kanałów Polsatu począwszy od sportowych hitów jak wyścigi Formuły 1, tenis, gale boksu zawodowego, siatkówkę czy żużel, przez muzyczne show „Must be the music”, do popularnych seriali jak: „Hotel 52”, „Szpilki na Giewoncie” czy „Linia życia”
– komentuje Christian Anting, wiceprezes Zarządu ITI Neovision.
Źródło: telewizja „n”.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
No tak, ale przecież jak wiemy: na każdego faceta przypadają dwie kobiety (w Polsce) albo i mniej. Nie pamiętam, w każdym razie kobiet jest więcej! Teraz N musi już tylko zdobyć wyłączność na jakieś programy kulinarne i może popularna w stanach Ophrę Winfrey – i rynek jest ich !
Powiedziałbym nawet, że technicznie są zdecydowanie z przodu. Teraz zdobyli Polsat, a mają przecież LM. Dla facetów oglądanie ligi mistrzów to najważniejszy argument hehe
Zauważcie iż większośc ofert zaczyna się wzajemnie przenikać, Grupa polsat do ITI i odwrotnie, Cyfra też nie pozostaje w tyle. Dlatego teraz będzie się liczyła już tylko wolnorynkowa konkurencja. Skończył się monopol na określone kanały. Choć podobno N nie ma zamiaru brać udziału w „wojnie o klienta” – jak sami to ładnie nazwali. Ciekawe ile im dobrego z tego przyjdzie,
świetna zagrywka
może wreszcie im abonentow znacząco przybędzie bo w sumie nie odstają od konkurencji a przez kanaly mieli spore braki.
I co o tym myślicie? Jak dla mnie niezła gratka. Mam nadzieję, że nie ma w tym wszystkich żadnych haczyków