Dzisiaj kończy się akcja promocyjna dotycząca telewizorów Samsung Smart TV oraz HBO GO. Każdy kto zakupił jeden z tegorocznych (albo zeszłorocznych) modeli może otrzymać dostęp do najlepszych filmów i seriali za darmo przez kolejne trzy miesiące.
Promocja rozpoczęła się 18 września 2014 roku i obowiązuje na telewizory z serii F (modele z 2013 r.) oraz serii H (modele 2014 r.). Jeśli chcemy z niej skorzystać wystarczy tylko upewnić się, że kody, dzięki którym będzie można oglądać HBO GO za darmo przez 90 dni są jeszcze dostępne.
Teraz przy zakupie Samsung Smart TV otrzymasz 3 miesiące bezpłatnego dostępu do aplikacji HBO GO bezpośrednio na Twoim TV. HBO GO to serwis wideo na żądanie, oferujący największe hity filmowe oraz kultowe seriale produkcji HBO. Dzięki niemu zyskasz dostęp do biblioteki ponad dwóch tysięcy godzin najlepszej rozrywki. Repertuar serwisu HBO GO zmieniany jest na bieżąco a wybrane tytuły pojawiają się cyklicznie. Dodatkowo w ramach HBO GO na urządzeniach typu smartfon, tablet i komputer będziesz mógł skorzystać z kanału linearnego HBO.
– Źródło: Samsung
Przypominamy co należy zrobić w czterech prostych krokach:
Źródło: 3dManiaK
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Powstał nowy serial osadzony w uniwersum „W głowie się nie mieści”. Serial nosi tytuł „Wytwórnia…
Na YouTube pojawił się oficjalny teaser oraz krótki materiał zza kulis związany z aktorską adaptacją…
Amazon.pl przygotował atrakcyjną promocję na zakup czytnika e-book Kindle 16 GB! To doskonała okazja, aby…
Szukasz zestawu do wirtualnej rzeczywistości od Sony? Jeśli tak, to sprawdź rewelacyjna promocję na Sony…
Sklep RTV EURO AGD przygotował atrakcyjną ofertę na zakup czarnego kontrolera Sony DualSense. To świetna…
Granie w chmurze z Xbox! Streamuj swoje gry na smartfonie, tablecie, TV czy w VR…
Komentarze
Ciekawy chwyt marketingowy - formularz na stronie samsunga nie dziala :) po dodaniu pliku skanu z dowodem zakupu (bedacego w odpowiedmim rozmiarze i rozszerzeniu) i probe wyslania go - dodany plik z automatu znika i nie otrzymujemy potwierdzenia wyslania (ani komunikatu o bledzie). Ogolnie sciema :)
Wyślij do Samsunga filmik z próby zalogowania, skoro ma działać (w końcu zapłaciliśmy) to niech działa :)