Dzisiaj kończy się akcja promocyjna dotycząca telewizorów Samsung Smart TV oraz HBO GO. Każdy kto zakupił jeden z tegorocznych (albo zeszłorocznych) modeli może otrzymać dostęp do najlepszych filmów i seriali za darmo przez kolejne trzy miesiące.
Promocja rozpoczęła się 18 września 2014 roku i obowiązuje na telewizory z serii F (modele z 2013 r.) oraz serii H (modele 2014 r.). Jeśli chcemy z niej skorzystać wystarczy tylko upewnić się, że kody, dzięki którym będzie można oglądać HBO GO za darmo przez 90 dni są jeszcze dostępne.
Teraz przy zakupie Samsung Smart TV otrzymasz 3 miesiące bezpłatnego dostępu do aplikacji HBO GO bezpośrednio na Twoim TV. HBO GO to serwis wideo na żądanie, oferujący największe hity filmowe oraz kultowe seriale produkcji HBO. Dzięki niemu zyskasz dostęp do biblioteki ponad dwóch tysięcy godzin najlepszej rozrywki. Repertuar serwisu HBO GO zmieniany jest na bieżąco a wybrane tytuły pojawiają się cyklicznie. Dodatkowo w ramach HBO GO na urządzeniach typu smartfon, tablet i komputer będziesz mógł skorzystać z kanału linearnego HBO.
– Źródło: Samsung
Przypominamy co należy zrobić w czterech prostych krokach:
Źródło: 3dManiaK
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Seans nowego sezonu serialu „Czarne Lustro” już za Tobą? Sprawdź moje 3 propozycje filmów i…
Hollywood przyspiesza z 8K, ale producenci telewizorów wciskają hamulec. Warner Bros skanuje filmy w oszałamiającej…
Assassin’s Creed Shadows biło rekordy już w pierwszych dniach po premierze, a Ubisoft nie zwalnia…
Masz telewizor LG? Teraz możesz grać w gry Xbox bez konsoli! Najnowsza aktualizacja otwiera przed…
Ghost of Yōtei nadchodzi wielkimi krokami! Sony odsłoniło datę premiery i pokazało nowy zwiastun, który…
Już 29 kwietnia Diablo 4 otworzy nowy rozdział dzięki aktualizacji 2.2 i sezonowi 8 zatytułowanemu…
Komentarze
Ciekawy chwyt marketingowy - formularz na stronie samsunga nie dziala :) po dodaniu pliku skanu z dowodem zakupu (bedacego w odpowiedmim rozmiarze i rozszerzeniu) i probe wyslania go - dodany plik z automatu znika i nie otrzymujemy potwierdzenia wyslania (ani komunikatu o bledzie). Ogolnie sciema :)
Wyślij do Samsunga filmik z próby zalogowania, skoro ma działać (w końcu zapłaciliśmy) to niech działa :)