Koncern Sony poinformował o nowej kampanii mikroreklamy, nawiązując współpracę z klubem piłkarskim Arsenal. Jej gwiazdą jest piłkarz Olivier Giroud, a ma ona na celu zwrócenie uwagi na niebywałe kolory i szczegóły, które możemy zobaczyć tylko w rozdzielczości Ultra HD, czterokrotnie lepszej od Full HD.
Okazuje się, że światowe reklamy wcale nie muszą być wielkie, by przyniosły zamierzony wcześniej rezultat. Wiadomo, najlepsze są plakaty czy billboardy, ale Sony udowadnia, że można to zrobić całkiem inaczej. Tak, by zaprezentować możliwości 4K również pasjonatom piłki nożnej. W najnowszej kampanii Mikroreklama (ang. „Microtising”: połączenie słów „micro” i „advertising” – „reklama”) zdecydowano się umieścić logo firmy na korkach butów piłkarskich Oliviera Girouda. Oczywiście jej efekty obejrzymy tylko i wyłącznie w tej technologii.
Przypomnijmy, że Sony wcześniej prezentował mikroreklamy (w 2013 roku). Było to w czasie turnieju tenisowego w Wimbledonie, kiedy Anne Keothavong miała mikroskopijne napisy reklamowe na paznokciach, sznurówkach i sprzęcie sportowym.
W tym roku do wyboru mamy 9 modeli Sony 4K Ultra HD. Dodatkowe informacje na temat telewizorów Sony UHD możemy znaleźć tutaj.
Źródło: sony
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Philips 65PML9008 z serii The Xtra dostępny jest teraz w atrakcyjnej cenie w Media Expert.…
[indizar2:stronicowanie] [section:] Co warto oglądać w Netflix? Jakie nowe filmy i seriale na Netflix są…
Powstał nowy serial osadzony w uniwersum „W głowie się nie mieści”. Serial nosi tytuł „Wytwórnia…
Na YouTube pojawił się oficjalny teaser oraz krótki materiał zza kulis związany z aktorską adaptacją…
Amazon.pl przygotował atrakcyjną promocję na zakup czytnika e-book Kindle 16 GB! To doskonała okazja, aby…
Szukasz zestawu do wirtualnej rzeczywistości od Sony? Jeśli tak, to sprawdź rewelacyjna promocję na Sony…