Firma Sharp rozpoczęła kampanię promocyjną telewizorów AQUOS LED – „Przełącz emocje na stadion” – w której do zdobycia jest 500 biletów na UEFA Euro 2012. Każdy, kto w okresie trwania promocji zakupi model objęty promocją, otrzyma szansę zdobycia dwóch biletów na mecze Mistrzostw Europy UEFA Euro 2012.
Aby zdobyć bilet, należy zarejestrować się na specjalnie stworzonej stronie www i przekonać znanego producenta o tym, iż bilet jest zgłaszającej się osobie niezbędny.
Promocja trwa od 16 maja 2011 roku do 20 sierpnia 2011 roku. Bilety przyznawane będą w trzech etapach:
Wyłonieniem zwycięzców zajmie się specjalnie powołana komisja, w której składzie oprócz przedstawicieli Sharp zasiądzie również Maciej Dowbor – prezenter i dziennikarz telewizyjny, znany ze swego zamiłowania do sportu, a zwłaszcza piłki nożnej.
Promocja wsparta zostanie kampanią w kinach sieci Multikino, kampanią radiową, internetową, prasową oraz outdoor. W trakcie trwania promocji Sharp będzie również miał swój baner sponsorski na kanale Discovery przed znanym i lubianym programem „Jak to jest zrobione”. Więcej szczegółów znajdziecie na stronie producenta.
Sharp LC-24LE210E jest w porównywarce Ceneo od 1.195 zł w 5 sklepach.
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Philips 65PML9008 z serii The Xtra dostępny jest teraz w atrakcyjnej cenie w Media Expert.…
[indizar2:stronicowanie] [section:] Co warto oglądać w Netflix? Jakie nowe filmy i seriale na Netflix są…
Powstał nowy serial osadzony w uniwersum „W głowie się nie mieści”. Serial nosi tytuł „Wytwórnia…
Na YouTube pojawił się oficjalny teaser oraz krótki materiał zza kulis związany z aktorską adaptacją…
Amazon.pl przygotował atrakcyjną promocję na zakup czytnika e-book Kindle 16 GB! To doskonała okazja, aby…
Szukasz zestawu do wirtualnej rzeczywistości od Sony? Jeśli tak, to sprawdź rewelacyjna promocję na Sony…