Ostatnio jest coraz głośniej o technologi 3D. Trójwymiarowe filmy są coraz popularniejsze, i powoli standardem staje się, to że filmowe superprodukcje mają w nazwie dwa magiczne znaki „3D”. Jak donosi TVN24 technologia ta podbija nie tylko kina i telewizory. Ostatnio w Belgii jedna z tamtejszych gazet La Derniere Heure postanowiła zastosować, trójwymiar w nieco mniej tradycyjnym wydaniu. Gazeta zaprezentowała zamieszczone w niej zdjęcia i grafiki w 3D. Posunięcie, to okazało się strzałem w dziesiątkę, nie dość że nakład rozszedł się w błyskawicznym tempie, to jeszcze o wydawnictwie zrobiło się głośno na całym świecie.
To, co powinno martwić, to że w 3D najlepiej prezentowały się reklamy. Sukces należy przypisać temu, że do tej pory nikt nie wpadł na ten pomysł. Oczywiści nie powinniśmy liczyć na to, że w najbliższej przyszłości pójdziemy do kiosku, a tam nas przywita cała masa gazet 3D. Póki, co rozwiązanie to w wersji papierowej jest za drogie. Nie mniej jednak czekam z niecierpliwością, aż któryś z polskich wydawców wyda chociaż jeden numer swojej gazety w trójwymiarze.
źródło: www.tvn24.pl
foto: www.flickr.com, Abe K
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.