Kolejną nowością od Philipsa w tym roku jest 65-calowy telewizor z serii 6 o oznaczeniu Philips 65PFT6520. Ogromnych rozmiarów Smart TV znajdziemy w kilku sklepach, a jego cena nie należy do tych najwyższych. Co zaoferuje tegoroczny model?
Producenci przyzwyczaili nas do tego, że dobre telewizory o przekątnej ekranu wynoszącej 65 cali kosztują niemało. Przykładowo w zeszłym roku za Samsunga UE65HU8500 musieliśmy zapłacić 13 999 złotych. Tyle samo kosztował model z najwyższej serii 9 Sony KD-65X9005B. Co prawda były to TV o rozdzielczości Ultra HD, ale ich odpowiedniki w wersji Full HD także przekraczały często założony budżet niejednego z nas. Tymczasem jeśli niekoniecznie zależy nam na modelu z najwyższych serii, w tym roku mamy także kilka interesujących propozycji w przystępnej cenie. Jedną z nich jest właśnie Philips 65PFT6520 wykorzystujący trójstronny system Ambilight.
65-calowy kolos zaoferuje obraz w rozdzielczości Full HD oraz aktywną technologię trójwymiarową. Koncern Philips podobnie, jak Sony nadal wierzy, że telewizory 3D będą przyciągać klientów do sklepów, wbrew temu, co słyszymy, że popularność takich modeli spada. Jak zwykle o płynny obraz w Philipsie dba cała masa opcji poprawy wyświetlanych treści (m.in. Micro Dimming Pro, Perfect Pixel HD Engine, Perfect Natural Motion) wraz z technologią Perfect Motion Rate 800 Hz. Sterowanie najważniejszymi funkcjami TV możliwe jest za pomocą tradycyjnego pilota (zdj. poniżej), smartfona albo tabletu.
Smart TV łączy się z innym sprzętem poprzez Wi-Fi Direct, Wi-Fi Miracast, pracuje na dwurdzeniowym procesorze i odznacza się najnowszą wersją systemu operacyjnego – Android 5.0. Poza nagrywaniem filmów na USB, Timeshiftem oraz 4 złączami HDMI i 3 USB zyskujemy 8 GB pamięci do instalowania aplikacji ze sklepu Google Play. Warto dodać, że Philips 65PFT6520 to jeden z najbardziej energooszczędnych telewizorów 65″ w tym roku. Model znalazł się w klasie A++, a roczne zużycie prądu ma wynosić 81 kWh.
Źródło: philips
Ceny Philips 65PFT6520
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.