Działająca od 14-stu lat na rynku największa wypożyczalnia filmów DVD w Stanach Zjednoczonych stawia na innowacyjność. Nie wystarczą już reklamy w radiu internetowym, które miały zachęcać klientów do skorzystania z jej usług, oferujących ogromny pakiet kilkudziesięciu tysięcy tytułów, dostępnych w każdej chwili, na telewizyjnym ekranie.
Już teraz wchodząc na stronę internetową Netflix.com, użytkownicy wypożyczalni mogą zobaczyć zupełnie nową szatę graficzną. Udogodnienie ma pomóc klientom jeszcze łatwiej znaleźć potrzebne informacje. Czy zmieniony wygląd pomoże przyciągnąć osoby, które nie są jeszcze zdecydowane na skorzystanie z usługi wideo na żądanie, przekonamy się za kilka tygodni. Prawdopodobnie za miesiąc Netflix przedstawi kolejne wyniki finansowe.
Netflix oferuje wypożyczanie filmów DVD wykorzystując media strumieniowe. Do tego dochodzą płyty wysyłane tradycyjną pocztą. Siedziba firmy znajduje się w Kalifornii. Szacuje się, że dziennie rozsyłanych jest niemal dwa miliony filmów, co świadczy o dużym zainteresowaniu VOD. Do dzisiaj z jej usług korzysta ponad osiem milionów klientów. Zobaczymy, czy w tym roku uda się zdobyć 10-milionowego klienta.
Źródło: engadget
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.