W drugim kwartale tego roku projektory Sony sprzedawały się najlepiej wśród urządzeń w cenie powyżej 10 tys. zł.
Sony miał ponad 80-procentowy udział w rynku projektorów z wyższej półki wyświetlających obraz w HD i 4K. Porównanie drugiego kwartału 2015 do drugiego kwartału 2014 wskazuje, że sprzedaż projektorów Sony wzrosła o 42%.
„Sprzedaż projektorów do kina domowego w natywnej rozdzielczości 4K zgodnie z przewidywaniami nieustannie rośnie – informuje Aleksandra Jasińska Channel Account Manager z Sony Professional Presentation & Communication. – Wzrost ten jest znaczny, bo aż 280% w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku. Jest to oczywiście efekt rosnącego i bardziej dostępnego portfolio produktów 4K. Rośnie też świadomość klientów, a co za tym idzie ich oczekiwania. W efekcie coraz częściej wybierają oni natywne 4K co ewidentnie widać po naszych wynikach sprzedaży.”
Największy wzrost przypadł w udziale projektorom 4K. Nie dziwi ten fakt biorąc pod uwagę, że technologia ta staje się coraz popularniejsza wśród konsumentów, a co za tym idzie wykorzystują ją producenci aparatów, kamer i telewizorów, a także projektorów.
źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.