Koncern LG ujawnił swoją strategię dla działu Home Entertainment, która ma na celu pięciokrotne zwiększenie sprzedaży telewizorów OLED w porównaniu z pierwszym półroczem. Według obliczeń co najmniej jeden z takich telewizorów miałby trafić do nowego właściciela. Żeby to zrobić postanowiono prowadzić działania w czterech głównych kierunkach marketingowych.
Najważniejsze to utrzymywanie pozycji lidera ogólnoświatowego rynku telewizorów OLED, prowadzenie kampanii marketingowych wspierających sprzedaż, umocnienie pozycji na rynku TV oferujących platformę Smart TV oraz zwiększenie rentowności w segmencie urządzeń AV. Koncern chciałby, żeby zakrzywione matryce OLED wyznaczały nowy standard na rynku telewizorów.
Warto dodać, że firma posiada już w swojej ofercie pierwszy na świecie ekran OLED 4K przystosowany do wyświetlania obrazu w standardzie HDR. Do tego nowe TV będą odznaczały się smukłym wzornictwem, czy różnymi wielkościami przekątnej ekranu. Niektóre z nich będą elementami ekspozycji w głównych portach lotniczych na całym świecie. Zdecydowano się także na poszerzenie możliwości platformy webOS, udostępniając w telewizorach Smart TV treści od takich operatorów jak Netflix, YouTube oraz przesyłane strumieniowo w standardzie HDR.
Poza telewizorami OLED w segmencie urządzeń audio/wideo zrealizować powyższe cztery cele pomoże szeroka oferta monitorów klasy Premium w formacie 21:9 i rozdzielczości 4K, z płaskim lub zakrzywionym ekranem oraz profesjonalnych wyświetlaczy z wyjątkowo smukłymi ekranami z najwęższą na świecie ramką ekranu o grubości zaledwie 2 mm.
Źródło lg
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Netflix jeszcze w tym roku ma wprowadzić do oferty film z HDR. Na LG OLED to na pewno będzie to prezentowało wspaniale