REKLAMA TP
piątek, 25 września 2015, jacekg

Telewizory: dlaczego lepiej kupować w sklepie tradycyjnym, niż w internetowym?

Dodatkowe promocje na akcesoria
Dodatkowe promocje na akcesoria / zrzut ekranu euro.com.pl

0 odpowiedzi na “Dodatkowe promocje na akcesoria”

  1. autafrancuskie pisze:

    Nieprawda, kupując np. telefon możemy się z nim zapoznać z jego stanem po wizycie w kasie. Po ewentualnym wykryciu usterki w nowym sprzęcie sprzedawca ma nas daleko. Kupując przez internet możemy zwrócić towar bez podania przyczyny i odzyskać kasę.

  2. Arturek pisze:

    Większych bzdur dawno nie czytałem.
    Aż żal, że tak bezczelnie sponsorowany artykuł przez sieci handlowe został tutaj zamieszczony!

    Jeden fakt jest bezsporny, że każda z tych metod zakupu ma swoje wady i zalety a świadomy kupujący wybiera wariant na którym mu zależy i jest dla niego najbardziej optymalny.
    Zakupy przez internet mają jedną (choć nie zawsze) przewagę – cena i mniej zabawy ze zwrotem.
    Cenę oczywiście należy zawsze bardzo dokładnie sprawdzić i porównać.

    Od lat kupuję w internecie: TV, AGD (lodówki, zmywarki, kuchenki, okapy, mikrofale), APARATY, KOMPUTERY i jakoś nie mam złych doświadczeń. Bardzo często różne sprzęty kupowałem w różnych sklepach aby zoptymalizować cenę wraz z dostawą.
    A oszczędność na kasie była znaczna.

    Podam jeden przykład sieci XXX (z przed miesiąca).
    Telewizor znanej marki 32″ FullHD, „z półki” 1100zł ten sam model zamówiony przez internet z odbiorem w tym samym sklepie 980zł. Płatność w tej samej kasie. :-).

    Podam też przykład odwrotny:
    Kupuję teraz rower dla dziecka 20″ i w sklepie rowerowym „za rogiem” jest tańszy niż w internecie.

    Podsumowując, nie ma idealnych rozwiązań. Każde z nich ma swoje wady i zalety. Przed zakupem należy dokładnie wszystko sprawdzić i policzyć.
    Więc rozsądku w zakupach, zawsze dobrego wyboru Wam i sobie życzę.

  3. Levi pisze:

    Obejrzeć w sklepie, pobawić się, poczytać opinie na forach i zamówić przez sieć. Swojego Philipsa kupiłem 200 zł niż w stacjonarnym – ten sam sklep ;).

  4. Marek. pisze:

    Bzdura. Kupuje tylko i wyłącznie w sklepach internetowych mamy 14-30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny (w zależności od sklepu) i jak jest trzeba bezproblemowo z tego korzystam. Druga sprawa jest o wiele taniej w sklepach internetowych.

  5. mb pisze:

    Nie ma jak kupowanie w specjalistycznym sklepie, naprawdę warto, aby warto zobaczyć jak ”fachowo” w sklepie (dużej sieci) sprawdzają nowy 50” telewizor. Podpatrzyłem akurat etap wyjmowania TV z pudełka przez jednego pracownika, nie mógł sobie poradzić z wyjęciem i tak rękoma naciskał na matryce że o mało mu ręka nie weszła do środka. Następnie pracownik włączył TV do sieci (bez podpięcia żadnego sygnału), gdy na ekranie pojawiła się tylko strona z LOGO producenta na tym zakończył się ”Profesjonalny Test” , odbiornik został wyłączony i spakowany ponownie z trudem do pudełka !. Czas testu włączonego tylko na stronie logo telewizora = 3 sekundy !. Po takim teście mamy 100% pewność że telewizor nie ma żadnego defektu…

  6. bronek pisze:

    Tego nawet się nie da czytać co spłodził ten pisarz 😀

  7. modi pisze:

    Ten tekst jest głupi

  8. Pawwel pisze:

    Fachowa wiedza sprzedawcow. No trzymajcie mnie. Ostatnio kupowalem telewizor. Wygladalo to tak „no musi pan zobaczyc co bardziej odpowiada”. Zalezalo mi na 4K. Oczywiscie sygnal do d..py na dodatek oswietlenie w sklepie to masakra. No i kazdy TV wyregulowany jak sie komu podoba. Masakra

  9. Five pisze:

    „Przy zakupie online, telewizor zwrócisz bez podawania przyczyny. Wspomniane prawo może mieć zastosowanie tylko gdy nie miałeś kontaktu twarzą w twarz ze sprzedawcą. Jeśli udasz się do sklepu stacjonarnego i porozmawiasz ze sprzedawcą, a następnie kupisz ten produkt przez złożenie zamówienia w internecie czy przez telefon, taki zakup nie będzie objęty ochroną konsumencką” Dziękuję

    • falken pisze:

      hahaha co za brednie. zakup przez internet, czy poza siedzibą sklepu zawsze objęty jest jednakowymi prawami. Choćbyś 3 dni i 3 noce rozmawiał z obsługą sklepu stacjonarnego i potwierdził to pisemnie. A przez telefon to zamawiaj tylko pizzę.

  10. Five pisze:

    …zapomniałem dopisać. Co prawda, przy zwrocie sprzętu koszt przesyłki ponosi konsument, ale wolę zapłacić za ew. transport i mieć 10 dni na dokładne sprawdzenie TV. Coś mi nie odpowiada, kolor obudowy mi się nie podoba – oddaje bo takie mam prawo. A w sklepie, sorry ale jak ktoś myśli że dokładnie sprawdzi czy wszystko jest ok to chyba nie wie co mówi albo zamierza siedzieć tam cały dzień.

  11. kowalczyk pisze:

    Zależy jak komu pasuje. Niektórzy wolą zamówić przez internet bez uprzedniego sprawdzenia i brania wszystkiego na wiarę (w związku z materiałem itp), a niektórzy są zmysłowcami i jednak muszą dotknąć produkt, jeśli chodzi o ubrania to przymierzyć i zobaczyć jak leży. Ubrań bym nie kupowała, mam taką figurę, że bardzo ciężko znaleźć coś, bo rozmiary nie zawsze są wszędzie takie same. Ale jeśli chodzi o elektronikę to otosklep24 mi bardzo odpowiada. Nie można więcej chcieć od sklepu internetowego, 24/7 kontakt z klientem, ewentualne pytania, rady dotyczące wyboru produktu. Nawet spytali czy przesyłka do mnie dotarła jakieś dziesięć minut po tym jak odebrałam ją od kuriera. Widać, że im niesamowicie zależy no i bardzo dobrze, jak zależy to wiecej ludzi chce u nich kupować. Ja bardzo polecam

  12. Roby pisze:

    Piękna reklama sklepu panie kowalczyk. lol

  13. falken pisze:

    w sklepie stacjonarnym kupisz to, co ci wciśnie sprzedawca, bo mu zalega. W sklepach stacjonarnych pracują janusze bez elementarnej wiedzy o sprzedawanym towarze. Myślisz że ekspert elektroniki sprzedaje miksery? 🙂 Kupisz, co ci wcisną, w domu sprawdzisz w necie, że ten sam kosztuje kilkaset zł taniej i że niestety nie odtwarza DTS (a sprzedawca „zapomniał” powiedzieć) i już leżysz, bo zwrócić nie możesz. Ogarniasz to? Ale spoko, kupuj – oni żyją z matołków


reklamaml