piątek, 25 września 2015, jacekg
Telewizory: dlaczego lepiej kupować w sklepie tradycyjnym, niż w internetowym?
0 odpowiedzi na “Dodatkowe promocje na akcesoria”
reklamaml
Nieprawda, kupując np. telefon możemy się z nim zapoznać z jego stanem po wizycie w kasie. Po ewentualnym wykryciu usterki w nowym sprzęcie sprzedawca ma nas daleko. Kupując przez internet możemy zwrócić towar bez podania przyczyny i odzyskać kasę.
Większych bzdur dawno nie czytałem.
Aż żal, że tak bezczelnie sponsorowany artykuł przez sieci handlowe został tutaj zamieszczony!
Jeden fakt jest bezsporny, że każda z tych metod zakupu ma swoje wady i zalety a świadomy kupujący wybiera wariant na którym mu zależy i jest dla niego najbardziej optymalny.
Zakupy przez internet mają jedną (choć nie zawsze) przewagę – cena i mniej zabawy ze zwrotem.
Cenę oczywiście należy zawsze bardzo dokładnie sprawdzić i porównać.
Od lat kupuję w internecie: TV, AGD (lodówki, zmywarki, kuchenki, okapy, mikrofale), APARATY, KOMPUTERY i jakoś nie mam złych doświadczeń. Bardzo często różne sprzęty kupowałem w różnych sklepach aby zoptymalizować cenę wraz z dostawą.
A oszczędność na kasie była znaczna.
Podam jeden przykład sieci XXX (z przed miesiąca).
Telewizor znanej marki 32″ FullHD, „z półki” 1100zł ten sam model zamówiony przez internet z odbiorem w tym samym sklepie 980zł. Płatność w tej samej kasie. :-).
Podam też przykład odwrotny:
Kupuję teraz rower dla dziecka 20″ i w sklepie rowerowym „za rogiem” jest tańszy niż w internecie.
Podsumowując, nie ma idealnych rozwiązań. Każde z nich ma swoje wady i zalety. Przed zakupem należy dokładnie wszystko sprawdzić i policzyć.
Więc rozsądku w zakupach, zawsze dobrego wyboru Wam i sobie życzę.
Obejrzeć w sklepie, pobawić się, poczytać opinie na forach i zamówić przez sieć. Swojego Philipsa kupiłem 200 zł niż w stacjonarnym – ten sam sklep ;).
Bzdura. Kupuje tylko i wyłącznie w sklepach internetowych mamy 14-30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny (w zależności od sklepu) i jak jest trzeba bezproblemowo z tego korzystam. Druga sprawa jest o wiele taniej w sklepach internetowych.
Nie ma jak kupowanie w specjalistycznym sklepie, naprawdę warto, aby warto zobaczyć jak ”fachowo” w sklepie (dużej sieci) sprawdzają nowy 50” telewizor. Podpatrzyłem akurat etap wyjmowania TV z pudełka przez jednego pracownika, nie mógł sobie poradzić z wyjęciem i tak rękoma naciskał na matryce że o mało mu ręka nie weszła do środka. Następnie pracownik włączył TV do sieci (bez podpięcia żadnego sygnału), gdy na ekranie pojawiła się tylko strona z LOGO producenta na tym zakończył się ”Profesjonalny Test” , odbiornik został wyłączony i spakowany ponownie z trudem do pudełka !. Czas testu włączonego tylko na stronie logo telewizora = 3 sekundy !. Po takim teście mamy 100% pewność że telewizor nie ma żadnego defektu…
Tego nawet się nie da czytać co spłodził ten pisarz 😀
Ten tekst jest głupi
Fachowa wiedza sprzedawcow. No trzymajcie mnie. Ostatnio kupowalem telewizor. Wygladalo to tak „no musi pan zobaczyc co bardziej odpowiada”. Zalezalo mi na 4K. Oczywiscie sygnal do d..py na dodatek oswietlenie w sklepie to masakra. No i kazdy TV wyregulowany jak sie komu podoba. Masakra
„Przy zakupie online, telewizor zwrócisz bez podawania przyczyny. Wspomniane prawo może mieć zastosowanie tylko gdy nie miałeś kontaktu twarzą w twarz ze sprzedawcą. Jeśli udasz się do sklepu stacjonarnego i porozmawiasz ze sprzedawcą, a następnie kupisz ten produkt przez złożenie zamówienia w internecie czy przez telefon, taki zakup nie będzie objęty ochroną konsumencką” Dziękuję
hahaha co za brednie. zakup przez internet, czy poza siedzibą sklepu zawsze objęty jest jednakowymi prawami. Choćbyś 3 dni i 3 noce rozmawiał z obsługą sklepu stacjonarnego i potwierdził to pisemnie. A przez telefon to zamawiaj tylko pizzę.
…zapomniałem dopisać. Co prawda, przy zwrocie sprzętu koszt przesyłki ponosi konsument, ale wolę zapłacić za ew. transport i mieć 10 dni na dokładne sprawdzenie TV. Coś mi nie odpowiada, kolor obudowy mi się nie podoba – oddaje bo takie mam prawo. A w sklepie, sorry ale jak ktoś myśli że dokładnie sprawdzi czy wszystko jest ok to chyba nie wie co mówi albo zamierza siedzieć tam cały dzień.
Zależy jak komu pasuje. Niektórzy wolą zamówić przez internet bez uprzedniego sprawdzenia i brania wszystkiego na wiarę (w związku z materiałem itp), a niektórzy są zmysłowcami i jednak muszą dotknąć produkt, jeśli chodzi o ubrania to przymierzyć i zobaczyć jak leży. Ubrań bym nie kupowała, mam taką figurę, że bardzo ciężko znaleźć coś, bo rozmiary nie zawsze są wszędzie takie same. Ale jeśli chodzi o elektronikę to otosklep24 mi bardzo odpowiada. Nie można więcej chcieć od sklepu internetowego, 24/7 kontakt z klientem, ewentualne pytania, rady dotyczące wyboru produktu. Nawet spytali czy przesyłka do mnie dotarła jakieś dziesięć minut po tym jak odebrałam ją od kuriera. Widać, że im niesamowicie zależy no i bardzo dobrze, jak zależy to wiecej ludzi chce u nich kupować. Ja bardzo polecam
Piękna reklama sklepu panie kowalczyk. lol
w sklepie stacjonarnym kupisz to, co ci wciśnie sprzedawca, bo mu zalega. W sklepach stacjonarnych pracują janusze bez elementarnej wiedzy o sprzedawanym towarze. Myślisz że ekspert elektroniki sprzedaje miksery? 🙂 Kupisz, co ci wcisną, w domu sprawdzisz w necie, że ten sam kosztuje kilkaset zł taniej i że niestety nie odtwarza DTS (a sprzedawca „zapomniał” powiedzieć) i już leżysz, bo zwrócić nie możesz. Ogarniasz to? Ale spoko, kupuj – oni żyją z matołków