Firma Samsung uruchomiła Usługę Zdalnego Wsparcia, która może być bardzo przydatna dla wszystkich posiadaczy urządzeń tego producenta. Ta dotyczy przede wszystkich telewizorów Smart TV, tabletów oraz smartfonów pracujących na systemie operacyjnym Android.
Usługa Zdalnego Wsparcia pozwala uzyskać pomoc w diagnostyce urządzenia, aktualizacji oprogramowania czy wykonaniu kopii zapasowych. Na czym dokładnie ona polega?
W przypadku telewizorów Samsung Smart TV Zdalne Wsparcie obejmuje między innymi doradztwo w zakresie dostosowania ustawień telewizora (obraz, dźwięk, itp.), przywrócenia ustawień fabrycznych czy optymalizacji funkcjonalności Smart Hub. Usługa Zdalnego Wsparcia to także wygodne rozwiązanie dla posiadaczy urządzeń mobilnych z systemem Android. Diagnostyka obejmuje takie zagadnienia jak przesyłanie danych, wykonanie kopii zapasowej i jej przywrócenie, sprawdzenie aktualizacji oprogramowania czy konfiguracja konta (np. Samsung czy Google™). Konsultant Samsung może również udzielić porad dotyczących nowych funkcji urządzenia. Co ważne, określone ustawienia użytkownika są zapisywane na serwerach Samsung, po to aby w razie konieczności mogły zostać później przywrócone.
-Źródło: Samsung
W przypadku jakichkolwiek problemów z telewizorem, po skontaktowaniu się z konsultantem przechodzimy do sekcji „Wsparcie” w menu TV. Potem wybieramy opcję „Zdalne Wsparcie” i podajemy przez telefon kod PIN, który się pojawi. Ekspert po drugiej stronie słuchawki połączy się zdalnie z naszym telewizorem i i rozwiąże problem.
Dla telefonów Samsung przygotowano specjalną aplikację do udzielania wsparcia technicznego – Smart Tutor. Po jej pobraniu ze sklepu Google Play instalujemy ją na urządzeniu z systemem Android i kontaktujemy się z Centrum Obsługi Klienta Samsung, wprowadzając 6-znakowy kod otrzymany od eksperta technicznego, by ten przeprowadził szczegółową diagnozę telefonu i zoptymalizował jego wydajność.
Źródło: samsung
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.