Czy zdarzyło się, że po seansie 3D wychodziliście z kina niezadowoleni jakością okularów? Albo wzorem posła Piotra Cieślińskiego narzekaliście na ich czystość? Mamy dla was dobrą nowinę. Znana w modzie, marka Gucci postanowiła zaatakować rynek szkieł stereoskopowych.
Od teraz, będzie można nonszalanckim krokiem wejść na salę kinową i teatralnym gestem odmówić pani rozdającej okulary. Jej zdziwienie zaś spotęgować pokazując stylowe oprawki na nosie. Będą miały wzornictwo znanych Aviatorów. Czemu akurat ta linia? Można spekulować, że jest to zaledwie przymiarka do wypuszczenia na rynek większej gamy szkieł. Co więcej – jest to wstęp do wzbierającej fali kolejnych marek, które koniec końców zdecydują się na udział w wyścigu.
Może jednak nie przekonuje was perspektywa zostania najmodniejszą osobą na sali? W końcu po co wyrzucać tyle pieniędzy by raz na jakiś czas przejść się na seans? Otóż dodatkowym atutem, który może nas skusić do zakupu szkieł jest ich uniwersalność. Nadają się nie tylko do oglądania obrazu stereoskopowego, ale również do codziennego noszenia, a nawet występują w wariantach korekcyjnych. Oznacza to wyeliminowanie problemu podwójnych oprawek na nosie.
Okulary od Gucciego są już dostępne w sprzedaży. Sugerowana cena wynosi 225 USD, czyli około 637 PLN.
Źródło: Gucci
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Philips 65PML9008 z serii The Xtra dostępny jest teraz w atrakcyjnej cenie w Media Expert.…
[indizar2:stronicowanie] [section:] Co warto oglądać w Netflix? Jakie nowe filmy i seriale na Netflix są…
Powstał nowy serial osadzony w uniwersum „W głowie się nie mieści”. Serial nosi tytuł „Wytwórnia…
Na YouTube pojawił się oficjalny teaser oraz krótki materiał zza kulis związany z aktorską adaptacją…
Amazon.pl przygotował atrakcyjną promocję na zakup czytnika e-book Kindle 16 GB! To doskonała okazja, aby…
Szukasz zestawu do wirtualnej rzeczywistości od Sony? Jeśli tak, to sprawdź rewelacyjna promocję na Sony…