Panasonic nie tylko pokazał na ISE 2016 swoje najnowsze projektory, ale także zaawansowane rozwiązania techniczne. Jednym z nich jest technologia Light ID. Pozwala ona na udostępnianie wszelkiego rodzaju informacji za pomocą światła emitowanego przez diody LED. Z pewnością znajdzie ona zastosowanie w przekazie treści reklamowych.
Technologia Panasonic Light ID to rozwiązanie przeznaczone dla systemów digital signage, które pozwala na przekazywanie informacji za pomocą światła. W rozwiązanie będą wyposażone nowe profesjonalne monitory Panasonic, które również przedstawiono podczas targów.
– Źródło: Panasonic
Zakodowane treści marketingowe albo też informacyjne niewidoczne dla ludzkiego oka będzie można odczytać w prosty sposób. Da nam to natychmiastowe szczegóły o produkcie w sklepie czy też przy eksponacie w muzeum. Wystarczy tylko znaleźć się w zasięgu urządzenia wysyłającego sygnał, by zobaczyć je na ekranie smartfona. Będzie do tego potrzebna specjalna aplikacja, żeby je odszyfrować.
Rozwojowi tej technologii sprzyja wzrost popytu na cyfrowe nośniki wyświetlające informacje. Niejednokrotnie pisaliśmy na naszych łamach o innych tego typu wyświetlaczach. Jednak żaden z nich nie mógł się poszczycić czymś podobnym do Light ID. Dzięki temu jeden wyświetlacz może dostarczyć nam wielu cennych informacji.
Źródło: panasonic
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Powstał nowy serial osadzony w uniwersum „W głowie się nie mieści”. Serial nosi tytuł „Wytwórnia…
Na YouTube pojawił się oficjalny teaser oraz krótki materiał zza kulis związany z aktorską adaptacją…
Amazon.pl przygotował atrakcyjną promocję na zakup czytnika e-book Kindle 16 GB! To doskonała okazja, aby…
Szukasz zestawu do wirtualnej rzeczywistości od Sony? Jeśli tak, to sprawdź rewelacyjna promocję na Sony…
Sklep RTV EURO AGD przygotował atrakcyjną ofertę na zakup czarnego kontrolera Sony DualSense. To świetna…
Granie w chmurze z Xbox! Streamuj swoje gry na smartfonie, tablecie, TV czy w VR…