Raptem trzy dni temu pisaliśmy o linii specjalnych okularów stereoskopowych sygnowanych znaną w modzie marką. Zgodnie z naszymi przewidywaniami, to był jedynie początek wzbierającej fali markowych szkieł. Tym razem swoją obecność na rynku 3D postanowił zaznaczyć Calvin Klein.
Jeden z wiodących na rynku projektantów odzieży jeansowej i bielizny postanowił pójść w ślady Gucciego. Nowe szkła przeciwsłoneczne oznaczono symbolem ck3D. W rzeczywistości jest to projekt współdzielony z producentem sprzętu 3D – firmą Marchon3D. Oznacza to, że będą posiadać certyfikat RealD. Okulary są zbudowane na bazie spolaryzowanych, soczewek wyposażonych w filtry UVA/UVB/UVC. Ponadto, wykorzystano technologię fotochromiczną. Dzięki temu szkła będą ciemnieć jedynie pod wpływem UV, zachowując pełną przejrzystość w pomieszczeniu.
Teraz, gdy ktoś będzie chciał nam zaimponować na sali kinowej marką Gucciego, uśmiechniemy się lekceważąco i pokażemy własne okulary. Może nie tak drogie, ale z pewnością efektowniejsze. Biorąc pod uwagę prowokacyjne reklamy jeansów, jakie niedawno wzbudziły kontrowersje, jestem ciekaw jak będzie wyglądała promocja tego produktu. Ck3D będą dostępne w sześciu różnych odmianach już w grudniu. Sugerowana cena to 180 USD, czyli około 705 PLN.
Źródło: Calvin Klein
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
racja, okularki tylko dla użytkowników telewizorów pasywnych zdaje się że przedewszystkim LG
Noo fajna sprawa. Jak ktoś bardzo pożąda ciekawej oprawki do pasywnych 3D to sobie może taką sprawić 😉
Niech ktoś spróbuje tej sztuczki w okularach aktywnych