Użytkownicy na całym świecie zgłaszają problemy z telewizorami Samsunga. Przyczyną awarii ma być funkcja Smart Hub.
[Aktualizacja] Samsung poinformował iż uporał się z błędem, a więc wszystkie telewizory powinny działać normalnie i bez najmniejszego problemu.
Użytkownicy wczoraj w nocy zaczęli globalnie zgłaszać problem związany z funkcją Smart Hub, czyli platformą dla aplikacji w telewizorach koreańskiej marki. O co jednak chodzi?
Próba włączenia Smart Hub powoduje zawieszenie się usługi oraz zresetowanie telewizora – co ciekawe, pilot kompletnie nie działa i nie da się za jego pomocą nic zrobić. Tym samym użytkownicy nie mogą korzystać z popularnych aplikacji, jakie mieli zainstalowane oraz tych, które chcieli zainstalować. Kolejny z błędów pojawia się podczas próby włączenia telewizora i zresetowania funkcji w ustawieniach – od tego momentu odbiornik resetuje się praktycznie cały czas. Jedyny sposób na rozwiązanie awarii to odłączenie urządzenia od internetu.
Na ten moment nie pozostaje nic innego, jak czekać aż Samsung sam poradzi sobie z tym problemem.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Brawo znowu nie dziala na ue55es6570s ost raz samsung……..
Brawo Samsung 😀
strona na facebook sam z usterką i wszystko jasne