Firma Bose wprowadza do sprzedaży nowy soundbar SoundTouch 300, niwelujący ograniczenia typowych jednoczęściowych głośników. Przyda się on zarówno fanom muzyki, jak i miłośnikom oglądania filmów w domowym zaciszu.
SoundTouch 300 mierzy zaledwie 10,8 cm (szerokość) x 97,8 cm (długość) x 5,7 cm (wysokość) i zapewnia najwyższą jakość dźwięku spośród wszystkich głośników tej wielkości, bez względu na to, czego się słucha. Obsługuje Wi-Fi oraz Bluetooth z łatwym parowaniem NFC, więc słuchanie muzyki ze Spotify, Deezera lub dowolnego innego serwisu jest proste i przyjemne. Równie dobrze brzmią filmy, programy telewizyjne i wydarzenia sportowe. Z konwencjami zrywa również smukły profil i wysokiej jakości materiały, w tym perforowana metalowa siatka i szklana górna powierzchnia.
Aby zapewnić przestrzenny dźwięk najwyższej jakości, SoundTouch 300 wykorzystuje unikatową technologię PhaseGuide, która wysyła sygnały na lewą i prawą stronę pomieszczenia, sprawiając, że słychać to, czego nie widać – czyli oddzielne kanały ścieżki dźwiękowej lub utworów dochodzące z miejsc, w których głośników nie ma. Opatentowana technologia QuietPort gwarantuje głęboki, czysty bas na każdym poziomie głośności – nawet mocno podkręcony dźwięk nie ulega zniekształceniom. Firma Bose dodała zaawansowany cyfrowy procesor dźwięku (DSP), aby zapewnić szczegółowe i zrównoważone brzmienie we wszystkich zakresach częstotliwości. Ponieważ rozmiar, kształt oraz umeblowanie każdego wnętrza jest inne, SoundTouch 300 wykorzystuje system kalibracji ADAPTiQ, który automatycznie dostosowuje dźwięk do danego wnętrza.
Konfiguracja jest łatwa dzięki funkcji HDMI Audio Return Channel (ARC) – wystarczy jeden kabel, aby połączyć SoundTouch 300 z telewizorem, odtwarzaczem DVD lub usługami strumieniowymi. System został zaprojektowany z myślą o przyszłości, wystarczy przejściówka 4K, aby zagwarantować zgodność systemu ze środowiskiem dostępnym dziś oraz z technologiami jutra.
Soundbar SoundTouch 300 w kolorze czarnym będzie kosztować 3699 zł.
źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Czy każdy z głośników ma dedykowany da siebie wzmacniacz?