reklamaml
Copyright © rtvManiaK.pl wszelkie prawa zastrzeżone. Nie wyrażamy zgody na kopiowanie całości lub fragmentów treści. |
Największa sieć blogów Nowych Technologii techManiaK.PL CATALIST s.c., ul. Krowoderskich Zuchów 17/12, 31-271 Kraków 595 queries. 0,171, 0.171 (0,171) (79170959.25, D3dgg6hDh43) |
Thomson to dobre telewizory , jednak mają czasem „problem” z jakością obrazu. miałem Thomsona i panasonica jednocześnie, jeden w pracy, jeden w domu. Zdecydowanie lepiej sprawował się panasonic.
Thomson 40FB5406 nie za bardzo , mam go od kilku dni i zadowolenia brak .Lepiej dodać parę zł. więcej i kupic coś lepszego. Ze sklepu brak instrukcji obsługi telewizora oraz tego wielkiego pilota. . Hehehe , jest tylko instrukcja jak przykręcic podstawe oraz gdzie podłączyc antenę i kabel sieciowy. Pojadę do sklepu lecz nie wiem czy wyciągnę instrukcję obsługi a jak nie to zostaje federacja konsumentów.
Witam mam ten tv od miesiąca wszystko ładnie pięknie ale aplikacje smart tv są do bani strasznie
ubogie ale nie o to chodzi niech mi ktoś napisze jak przesłać obraz z tableta na monitor funkcje wi-fi są włączone tablet widzi tv na tv pisze trwa łączenie na tablecie też i po kilku sekundach pach brak połączenia Miracast wszystko działa czy ktoś ma też taki problem?.
Umnie przesył z tableta czy fona działa bez problemu
Najlepiej zgłosić problem do producenta, może mieli podobne zgłoszenia.
Kupiłem ten TV i jestem zawiedziony. Jeszcze nie wpłaciłem pierwszej raty a już wylądował w serwisie gdzie wymienili płytę główną. Mogłem wybrać jednak LG i było by lepiej.
Dziś narzeczony zakupił w Euro AGD za gotówkę TOMSON 40FB5426X1. Pochodził może 5 h i po wyłączeniu prądu przez ENEA nie chce się włączyć. Od tamtej pory na ekranie widnieje napis: THOMSON. Co teraz mamy zrobić?? Pomocy!!!
Witam. Jestem posiadaczem modelu 40FB5426 od nie całego roku. Po lecie zauważyłem dziwne kreski na matrycy, okazało się że wlazły tam robaki ,, przecinki”. Oddałem tv na serwis gwarancyjny i okazało się że nie mogą jej uznać ponieważ nie jest to usterka z winy producenta. Przeczytałem całą instrukcję obsługi i nigdzie nie napisali że trzeba zabezpieczyć tv streczem albo kondomem. Jestem również w posiadaniu od wielu lat tv SAMSUNGA, LG, SHARP i w żadnym w nich ,,przecinki” się nie zadomowiły dla tego nie polecam nikomu ww matki THOMSON.
Po 1,5r. Użytkowania tv odmówił współpracy po oddaniu do serwisu czekam dwa miesiące na oświadczenie bo dostałam smsa że jest nie naprawialny, oświadczenia do tej pory nie mam a jest potrzebne do wymiany lub zwrotu pieniędzy.Pan z reklamacji twierdzi że wysyła ponaglenia.Brak odzewu nadal.