Manta wprowadza nową usługę serwisową door-to-door dla swoich produktów. I bardzo dobrze!
Manta od 1 lutego br. zdecydowała się uruchomić usługę door-to-door dla wybranych produktów z kategorii elektroniki użytkowej oraz AGD. Usługa gwarancyjna Manta door-to-door aktualnie dostępna jest dla właścicieli modeli telewizorów o przekątnych od 32 do 55 cali, wszystkich modeli deskorolek elektrycznych, lodówek MM518/519/520 oraz wybranych głośników Power Audio.
Cały mechanizm jest niezwykle prosty. Po zgłoszeniu usterki poprzez dedykowaną infolinię (on-line lub telefonicznie), Manta wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu do Klienta. Gdy produkt objęty door-to-door jest naprawiony, odsyła go z powrotem pod wskazany adres. Transport urządzenia oddanego w ramach gwarancji jest dla Klienta bezpłatny w obie strony.
Dla jeszcze większej wygody obecnych i potencjalnych Klientów została stworzona Infolinia, dzięki której personel udzieli wsparcia technicznego, doradzi w zakresie obsługi sprzętu oraz przyjmie urządzenie do zlecenia naprawy w przypadku awarii.
Proces reklamacyjny jest niezwykle prosty do zgłoszenia, a wszystkie instrukcje dotyczące wsparcia technicznego znajdują się w dedykowanej zakładce strony Manta. A dzięki systemowi on-line, w każdym momencie można śledzić status naprawy.
Źródło: informacje prasowe.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
i bez strachu gdy telewizor sie popsuje 😀 fajnie 😀
No proszę. Przynajmniej wiem, że mój tivik zostanie szybko naprawiony w razie usterki!!
Świetna inicjatywa- Manta wychodzi na przeciw potrzebom klienta. Super!
Heh to chłopaki będą mieli co robić…