Plus i Cyfrowy Polsat zapowiadają zmiany programu smartDOM. Od teraz będzie to Domowy Program Oszczędnościowy smartDOM. Czyżby odpowiedź na Orange Love?
Obecnie na rynku mamy coraz więcej kompleksowych usług (takich jak np. internet + TV) od jednego operatora. Niedawno miałem okazję przedstawić Wam nową ofertę Orange Love, dziś z kolei Plus i Cyfrowy Polsat poinformowały o zmianach w programie smartDOM.
Obecnie Domowy Program Oszczędnościowy smartDOM to aż dziewięć produktów i usług dla każdego domu. Oprócz flagowych i podstawowych usług: telefonii komórkowej Plusa, Internetu LTE Plus i Plus Advanced oraz telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu, oferuje dziś również energię elektryczną, usługi bankowe, ubezpieczeniowe oraz z zakresu bezpieczeństwa domu, a także urządzenia telekomunikacyjne oraz sprzęt RTV i AGD. Już wkrótce do oferty Programu wprowadzona zostanie także sprzedaż gazu.
Jedną z głównych, niezmiennych zasad smartDOM-u jest prosta zależność – im więcej produktów i usług posiada klient, tym więcej oszczędności może zgromadzić dzięki uzyskiwanym rabatom. Wybierając produkty w ramach Programu, można stworzyć od początku własny smartDOM i pod warunkiem spełniania określonych warunków zaoszczędzić.
1. Telewizja
Abonenci mogą wybierać spośród ponad 175 kanałów, w tym ponad 70 w jakości HD, o tematyce ogólnej, filmowo-serialowej, sportowej, lifestylowej, edukacyjnej, dla dzieci i młodzieży oraz informacyjnej. Jednocześnie ponad 90 kanałów linearnych i tysiące materiałów na życzenie można oglądać w laptopach, smartfonach i tabletach w serwisie Cyfrowy Polsat GO.
Telewizja Cyfrowego Polsatu jest usługą, od której można rozpocząć budowę Domowego Programu Oszczędnościowego. Może też być drugim lub trzecim produktem w ramach smartDOM-u, a więc podlega zasadzie „drugi za połówkę, trzeci nawet za złotówkę”.
2. Internet LTE
Grupa Cyfrowy Polsat oferuje klientom Internet LTE Plus oraz LTE Plus Advanced. Oferta Plusa i Cyfrowego Polsatu to szybkość do 300 Mb/s dla LTE Advanced.
3. Telefonia komórkowa
Oferta sieci Plusa daje klientom nieograniczone możliwości: nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane SMS-y, MMS-y do wszystkich sieci komórkowych, duże, do 10 GB internetowe pakiety danych, a do tego nowoczesne rozwiązania w telefonie, takie jak telewizja IPLA czy HBO GO.
JA+ Abonament to oferta dla klientów indywidualanych w wersji bez telefonu lub z telefonem na raty, Abonament dla Dwojga, to pomysł z dwoma kartami SIM i usługami bez limitu oraz pakietami internetowymi nawet po 10 GB, a stworzona z myślą o rodzinie oferta JA+ Rodzina pozwala na dodanie do głównej karty SIM nawet 8 kart dodatkowych, w tym dwie pierwsze są bezpłatnie, i wszystkie one współdzielą ofertę z karty głównej (np. pakiet internetowy, roaming w telefonie).
4. Usługi bankowe
Program smartDOM to także usługi bankowe oferowane przez PlusBank. Konto Plus to rachunek bankowy proponowany abonentom Plusa i Cyfrowego Polsatu zainteresowanym uzyskiwaniem dodatkowych benefitów finansowych w zamian za aktywne korzystanie z usług banku.
W ramach Konta Plus nie są pobierane opłaty m.in. za prowadzenie konta, wydanie karty debetowej, użytkowanie karty (przy transakcjach za min. 500 zł), przelewy przez Internet, wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju. Posiadacze Konta Plus, karty kredytowej PlusBanku lub kredytu gotówkowego w PlusBanku, pod warunkiem spełniania określonych warunków, mogą obniżyć swoje rachunki w Plusie lub Cyfrowym Polsacie nawet do 0 zł.
5. Usługi ubezpieczeniowe
Grupa Cyfrowy Polsat we współpracy z ERGO Hestia proponuje klientom kompleksową ofertę, w skład której wchodzą ubezpieczenia domu lub mieszkania (zdarzenia losowe, kradzież, włamanie, ochrona wyposażenia, naprawa sprzętu RTV/AGD/PC), ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NNW) oraz ubezpieczenia turystyczne (koszty leczenia i NNW, ratownictwa w górach i na morzu, ochrona w czasie uprawiania sportu, ubezpieczenie bagażu). Klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu, poza dedykowaną ofertą ubezpieczeń, mogą liczyć na dodatkowy rabat smartDOM.
6. Energia elektryczna
Oferta Prąd od Plusa to również możliwość zmiany dotychczasowej opłaty za zużyte kWh, przy zachowaniu stałej ceny w trakcie całego kontraktu przez 36 miesięcy oraz prosty rachunek za sprzedaż i dystrybucję prądu łącznie z możliwością korzystania z Zielonej Faktury.
Klienci mogą wybierać spośród dwóch typów ofert – abonamentowej, czyli stałej opłaty za wybrany pakiet rozliczanej co 6 lub 12 miesięcy, oraz płatności tylko na podstawie cyklicznych odczytów licznika. Klienci korzystający z oferty energii elektrycznej od Plusa mogą otrzymać zniżki smartDOM w wysokości 50% opłaty handlowej.
7. Gaz
Jeszcze w pierwszym kwartale 2017 r. Grupa Cyfrowy Polsat przedstawi klientom ofertę gazu. Będzie ona gwarantowała stałą cenę przez całą długość kontraktu, a faktury będą wystawiane wyłącznie na podstawie rzeczywistych odczytów i dzięki umowie kompleksowej będą obejmowały opłaty zarówno za jego sprzedaż, jak i za dystrybucję.
8. Monitoring pomieszczeń
Bezpieczny Dom to usługa umożliwiające monitoring pomieszczeń, dostępna w Plusie od listopada 2016 roku. Cyfrowa kamera w połączeniu z aplikacją na smartfon lub serwisem www pozwala na sprawdzenie w każdej chwili i z każdego miejsca, co się dzieje podczas naszej nieobecności w domu lub firmie.
Funkcja wykrywania ruchu oraz system powiadomień (SMS, e-mail oraz w aplikacji) umożliwiają reakcję w sytuacji, gdy w pomieszczeniu pojawi się osoba nieproszona.
9. Sprzęt AGD
W ofercie znalazł się również sprzęt niezbędny w każdym gospodarstwie domowym. Są to urządzenia z zakresu dużego AGD (produkty firmy MPM): lodówka, kuchenka, pralka i zmywarka, które można nabyć za gotówkę lub skorzystać ze specjalnie na ten cel przygotowanej oferty kredytowej PlusBanku.
Operatorzy ewidentnie poszerzają wachlarz oferowanych przez siebie usług. Na tym polu współpraca Plusa i Cyfrowego Polsatu może przekonać niejedną osobę, aby skusiła się ona na ujednolicenie i połączenie posiadanych dotychczas usług.
Źródło: własne, informacje prasowe.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.