Panasonic poinformował o wprowadzeniu nowego programu gwarancyjnego dla profesjonalnych wyświetlaczy. Pozwoli on na wymianę uszkodzonych urządzeń i obejmie wszystkie modele wprowadzone do sprzedaży od lutego 2017 roku.
We współpracy z autoryzowanym partnerem serwisowym Panasonic będzie oferował rozszerzoną gwarancję na profesjonalne wyświetlacze, zapewniającą wymianę uszkodzonych modeli. Do tej pory urządzenia objęte były standardową 3-letnią gwarancją (z możliwością przedłużenia do 5 lat) pozwalającą między innymi na wymianę części oraz naprawę.
Nowa, rozszerzona gwarancja zakłada zastąpienie uszkodzonego urządzenia nowym. Klient w ciągu 2 dni otrzyma wyświetlacz, który na stałe zastąpi wadliwą jednostkę. W ten sposób użytkownicy unikną przestojów wynikających z oczekiwania na naprawę sprzętu. Nowa gwarancja dotyczy wszystkich wyświetlaczy Panasonic, które weszły do sprzedaży od lutego 2017 roku.
Aby uzyskać pomoc techniczną, należy zarejestrować produkt oraz wysłać zgłoszenie serwisowe przez stronę internetową, telefonicznie lub drogą mailową – Donald Maidment, Head of Service w Panasonic
Więcej informacji na temat rozszerzonej gwarancji dla profesjonalnych wyświetlaczy Panasonic można znaleźć na dedykowanej stronie.
Źródło: informacje prasowe.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Seans nowego sezonu serialu „Czarne Lustro” już za Tobą? Sprawdź moje 3 propozycje filmów i…
Hollywood przyspiesza z 8K, ale producenci telewizorów wciskają hamulec. Warner Bros skanuje filmy w oszałamiającej…
Assassin’s Creed Shadows biło rekordy już w pierwszych dniach po premierze, a Ubisoft nie zwalnia…
Masz telewizor LG? Teraz możesz grać w gry Xbox bez konsoli! Najnowsza aktualizacja otwiera przed…
Ghost of Yōtei nadchodzi wielkimi krokami! Sony odsłoniło datę premiery i pokazało nowy zwiastun, który…
Już 29 kwietnia Diablo 4 otworzy nowy rozdział dzięki aktualizacji 2.2 i sezonowi 8 zatytułowanemu…