Firma Creative poinformowała dziś o wprowadzeniu przenośnego głośnika Creative Halo z podświetleniem w rytm muzyki.
Creative Halo, poza oczywistą funkcją, posiada ukrytą niespodziankę: pulsuje na przednim panelu opcjonalnym, wielobarwnym światłem. Użytkownicy mogą wybierać spośród 12 wzorów, które można zmieniać naciskając przycisk lub za pomocą aplikacji na urządzenia przenośne – Creative Xpectra.
Creative Halo wyposażone są w dwa przetworniki o pełnym zakresie pasma, montowane w
dużej komorze bass refleksu, wraz z pasywnym głośnikiem niskotonowym zapewniają wyraźny dźwięk ze wzmocnionym basem.
Specyfikacja Creative Halo:
- Waga produktu: 510g,
- Wymiary (szer. X głęb. X gł.): 175 x 70 x 108 mm,
- Wersja Bluetooth: Bluetooth 4.2,
- Głośnik: Tak,
- Zintegrowane wejście Aux In 3,5 mm dla innych urządzeń audio,
- Do 8 godzin odtwarzania dźwięku,
- Ładowanie za pomocą kabla Micro USB,
- 12 trybów świetlnych – wyświetla presety za pomocą aplikacji Creative Xpectra dostępnej
w App Store i Google Play.
Creative Halo będzie dostępny na polskim rynku od września 2017 roku i będzie kosztował
289 zł.
Źródło: informacje prasowe.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.