Analitycy przewidują, że wprowadzenie reklam na platformę Netflix to tylko kwestia czasu. Czy dzięki temu abonament będzie tańszy?
Netflix to niekwestionowany lider rynku VOD. Zapracował sobie na tę pozycję nie tylko wieloma udanymi produkcjami, ale również tym, czego zawsze oczekiwaliśmy od klasycznej telewizji – brakiem reklam. To może się zmienić.
Prezes ThinkDigital Group, Michael Greeson jest zdania, że kurcząca się dostępność licencji, która związana jest z rozwojem nowych platform VOD (choćby premierowego serwisu Disney’a czy nowej platformy HBO Max) wpłynie na spadek atrakcyjności oferty Netfliksa.
To wszystko może zmusić Netfliksa do szukania nowych rozwiązań, co może oznaczać jedną z dwóch rzeczy: podwyżkę abonamentów lub otworzenie się na reklamy.
https://www.rtvmaniak.pl/9657410/co-ogladac-netflix-nowosci-2024/
Osobiście trzymam kciuki za Netfliksa, który, o czym warto pamiętać, oferuje rozdzielczość 4K i Dolby Vision oraz dużo autorskich produkcji. Brak reklam, nawet kosztem wysokości abonamentu uważam za sensowne rozwiązanie. Tym bardziej że konto może dzielić kilku najbliższych użytkowników.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Czwarty sezon uwielbianego przez widzów serialu sci-fi powraca na platformę Netflix już w maju. „Miłość,…
Flagowy model LG OLED G4 dostępny jest w super niskiej cenie! Podpowiadamy gdzie kupić najtaniej…
Najlepsza konsola Microsoftu znowu dostępna jest w najniższej cenie na rynku! Oblivion Remastered, Avowed i…
Serwis Disney+ to prawdziwa skarbnica seriali, których nie znajdziecie nigdzie indziej. Które z nich szczególnie…
Jeden z najlepszych telewizorów na rynku, czyli Samsung OLED 77" – teraz w świetnej cenie…
„Dżentelmeni” wracają z drugim sezonem – ale na premierę trochę poczekamy. Kiedy można spodziewać się…