Choć za dostęp do serwisów streamingowych płacimy ciężkie i jak najbardziej realne pieniądze, to i tak – jak się właśnie okazuje – wcale nie gwarantuje to priorytetu w kontekście dostępu do nowych treści. Wiele wskazuje bowiem na to, że bardziej interesujące pozycje z portfolio Apple TV+ najpierw pojawią się w kinach.
Idea, która stoi za serwisami streamingowymi wydawała się być prosta – wydajemy pieniądze na abonamenty, jednocześnie zyskując możliwość oglądania różnorodnych treści, takich jak seriale czy filmy, w pierwszej kolejności. Z tego założenia spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością zrobił sobie jednak Amazon, który regularnie wypuszcza swoje seriale do kanałów telewizyjnych, a także oferuje niektóre filmy, zwłaszcza w amerykańskich kinach.
Teraz podobną drogą zamierza podążyć Apple. Choć nie zostało to jeszcze oficjalnie potwierdzone przez koncern z Cupertino, praktycznie pewnym jest, że kilka oczekiwanych przez abonentów Apple TV+ filmów najpierw trafi do kin. „Hala”, „The Banker” i „Królowa słoni” mają pojawić się na dużych ekranach jeszcze w tym roku, natomiast „On the Rocks” wiosną 2020 roku.
Na samym początku filmy Apple miałyby być pokazywane w sieciach niewielkich kin studyjnych, ale niewykluczone, że ta sytuacja już niebawem może się zmienić – wedle nieoficjalnych informacji Apple jest w trakcie rozmów z podmiotem reprezentującym duże sieci kin. Trudno spodziewać się, by ten krok był podyktowany czymś innym, niż chęcią uzyskania dodatkowego zysku.
Niewykluczone jednak, że ten krok giganta z Cupertino może naśladować działania, jakie podjął Netflix. Platforma ta zdecydowała się na prezentację niektórych swoich filmów ze względu na proces uzyskania nominacji do Oskarów – jednym z głównych wymogów w kontekście tej nagrody jest bowiem konieczność emisji obrazu w kinach. Sądząc jednak po ogromnym sukcesie „Romy” Alfonso Cuarona, była to gra warta świeczki.
Apple TV+ rozpocznie działalność 1 listopada, również w Polsce – miesięczny abonament za dostęp do tej usługi będzie kosztował 24,99 złotych.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Samsung OLED 77S90D – teraz w wyjątkowej cenie w RTV EURO AGD! Dlaczego warto zdecydować…
Netflix i UFC: Czy to duet idealny? Szef UFC - Dana White komentuje wejście platformy…
Nowa gra studia MachineGames zasługuje na innowacyjną reklamę, jakiej dawno nie widziano. Postanowiono, że Indiana…
Media Expert przygotowało znakomitą okazję na zakup jednego z najciekawszych telewizorów Sony. Dlaczego warto wybrać…
Microsoft wprowadził długo wyczekiwaną funkcję w Xbox Cloud Gaming, która umożliwi granie w gry bez…
W ramach Black Friday na PlayStation Store znajdziesz promocje, które pozwolą zaoszczędzić nawet do 70%…