>

Plan mobilny Netfliksa okazał się sukcesem. Ekspansja na kolejne rynki to tylko kwestia czasu

Kilka miesięcy temu Netflix zdecydował się na małą rewolucję w swojej ofercie planów abonamentowych, wprowadzając subskrypcję pozwalającą na oglądanie filmów i seriali wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Dziś wiemy, że serwis nie tylko nie zrezygnuje z tego pomysłu, ale będzie starał się poszerzać zakres jego obowiązywania.

Plany wprowadzenia abonamentu pozwalającego na korzystanie z oferty Netfliksa wyłącznie na urządzeniach mobilnych były znane od dłuższego czasu i wiele osób gorączkowo oczekiwało jego wprowadzenia, bo przecież nie jest żadną tajemnicą, że wiele osób korzysta z tego serwisu głównie na swoich smartfonach i tabletach.

Tani plan mobilny przyjął się. Tego można było się spodziewać

Kilka miesięcy temu ten pomysł uległ realizacji, choć niestety wyłącznie na terenie Indii – przedstawiciele Netfliksa sugerowali bowiem, że taki plan abonamentowy wprowadzany jest głównie w celu pobudzenia zainteresowania serwisem tam, gdzie mieszkańców jeszcze nie stać na korzystanie z jego bogatej biblioteki. Trzeba bowiem zaznaczyć, że w przeliczeniu na amerykańską walutę kosztuje on zaledwie 3 dolary, a więc niespełna trzy razy mniej, niż podstawowa oferta Netfliksa w standardowym ujęciu.

 

Teraz wiemy już, że ta ciekawa nowalijka będzie kontynuowana. Podczas kwartalnego spotkania prasowego przedstawiciel serwisu poinformował, że testy tego abonamentu zakończyły się sukcesem, a zainteresowanie przerosło założenia co do ilości pozyskanych klientów. W związku z tym Netflix nie tylko zamierza utrzymać ten abonament, ale także wprowadzić go do innych krajów.

Czas na kolejne kraje – marne szanse na to, by wśród nich znalazła się Polska

Jeśli macie nadzieję, że jednym z nich będzie Polska, to nie mam dobrych wieści – raczej trudno się tego spodziewać. Mimo tego, że nadal jesteśmy krajem rozwijającym się, to jednak jesteśmy w lepszej sytuacji finansowej niż mieszkańcy Indii, a przedstawiciele Netfliksa celują w podobne rynki, gdzie dochód na mieszkańca jest bardzo niski. Można więc spodziewać się dalszej ekspansji w krajach Azji, gdzie do zagospodarowania jest potężna masa potencjalnych klientów.

źródło

amadeusz

Komentarze

Najnowsze artykuły

Nie masz co oglądać? Oto najlepsze seriale na Max!

Max to skarbnica świetnych seriali – popularnych i wysoko ocenianych zarówno przez widzów, jak i krytyków.…

24 listopada 2024

Wejdź na wyższy poziom oglądania – Samsung OLED 77″ w ekstra cenie w RTV EURO AGD!

Samsung OLED 77S90D – teraz w wyjątkowej cenie w RTV EURO AGD! Dlaczego warto zdecydować…

23 listopada 2024

UFC na Netflix stanie się rzeczywistością? Dana White nie wyklucza takiego scenariusza

Netflix i UFC: Czy to duet idealny? Szef UFC - Dana White komentuje wejście platformy…

23 listopada 2024

Niecodzienne podejście do reklamy gry Indiana Jones robi wrażenie

Nowa gra studia MachineGames zasługuje na innowacyjną reklamę, jakiej dawno nie widziano. Postanowiono, że Indiana…

23 listopada 2024

Sony OLED 65″ w znakomitej ofercie! Dlaczego warto kupić ten model?

Media Expert przygotowało znakomitą okazję na zakup jednego z najciekawszych telewizorów Sony. Dlaczego warto wybrać…

23 listopada 2024

Rewolucja w Xbox Cloud Gaming! Streamuj gry spoza Game Pass

Microsoft wprowadził długo wyczekiwaną funkcję w Xbox Cloud Gaming, która umożliwi granie w gry bez…

23 listopada 2024