Kupując od 22 czerwca do końca lipca jeden z wybranych modeli telewizorów TCL można wziąć udział w ogólnopolskiej akcji CashBack. Kwota zwrotu, jaką może otrzymać uczestnik wynosi nawet 1200 zł.
W ramach rozpoczynającej się akcji promocyjnej TCL CashBack, nabywcy urządzeń z logo TCL mogą otrzymać zwrot części kosztów zakupu jednego z wybranych telewizorów.
Akcją objętych jest 7 serii i aż 17 modeli telewizorów, zaczynając od podstawowego EP64 po flagowy X10 Miniled oraz najnowsze telewizory z serii TCL QLED TV : C81 i C71.
Aby wziąć udział w programie i uzyskać zwrot, wystarczy w czasie trwania akcji promocyjnej zakupić u jednego z autoryzowanych partnerów wybrany produkt objęty promocją.
Kwota zwrotu wynosi od 200 zł w przypadku modelu 55EP640, aż do 1200 zł w przypadku serii TCL 65X10 Miniled i najnowszego QLED TV z serii TCL 75C81. Szczegółowa lista modeli biorących udział w akcji oraz kwoty zwrotów CashBack za poszczególne z nich przedstawione są w tabeli:
Promocja trwa od 22 czerwca do 31 lipca 2020 roku, a jej szczegółowy regulamin znajduje się na stronie TCLCashBack.pl
W akcji udział biorą wyłącznie telewizory zakupione u wybranych dystrybutorów na terenie Polski – są to sieci Media Expert, RTV EURO AGD, Neonet, Komputronik i My Center. Zakupu można dokonać zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych.
Uczestnicy akcji mogą wystąpić o zwrot w ramach CashBack nie wcześniej niż po 30 dniach od dnia zakupu telewizora i nie później niż 60 dni od zakupu. W tym przedziale czasu należy zarejestrować się na stronie używając numeru seryjnego urządzenia jako kodu logowania, a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy.
Zwrot następuje na wskazany przez uczestnika programu rachunek bankowy w ciągu 14 dni od zakończenia procesu weryfikacji wniosku. Warunkiem przyznania zwrotu jest zachowanie oryginału dowodu zakupu – paragonu lub faktury.
Co ciekawe, warto zwrócić uwagę na dodatkowe obniżki cenowe telewizorów, ponieważ zdaje się, że niektóre promocje w wybranych sklepach łączą się ze zwrotem, co może w bardzo atrakcyjny sposób dodatkowo obniżyć ceny telewizorów chińskiego producenta.
Źródło: Informacje prasowe
Nie przegap kolejnej promocji
Jeżeli szukasz przecen i promocji i nie chcesz przegapić dobrych okazji, zachęcam do śledzenia naszego maniaKalnego profilu Łowcy Promocji na facebooku. Codziennie sprawdzamy co ciekawego można znaleźć w Sieci.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Czekaliśmy na zwrot przez ponad pół roku. Wysyłalismy kilkukrotnie maile z zapytaniem dlaczego nie ma zwrotu. Dziś dostalismy zwrot- 288 zl zamiast 300. Bo przelew zagraniczny i po przewalutowaniu tyle wpłynęło. Chyba liczyli na to że odpuścimy. Jak dla mnie niepoważne firma, po co kusic ludzi zwrotem gotówki,skoro są problemy z wyegzekwowaniem tego. Mam nadzieję że chociaż sprzęt będzie bezawaryjny.
KUPIŁEM TELEWIZOR WYSŁAŁEM KOD A ZWROTU GOTÓWKI ANI ODPOWIEDZI ZERO
Ta promocja to wałek. Konieczne pudełko którego pewnie nikt nie trzyma przez 30 dni i więcej. Unikajcie tej firmy. Cwaniaczki.
Właśnie jest po zgłoszeniu tv w promocji. Okazało się, że muszę dosłać jeszcze fotkę. Niestety jednak przesłany przez TCL formularz nie działa (błąd strony) a ponownie zgłosić produktu nie mogę z uwagi na juz użyty nr ser. Nie ma innego kontaktu z TCL, obawiam się że chcą zniechęcić do ubiegania się o zwrot z promocji. Może portal zamiast reklamować TCL, spróbuje wyjaśnić sprawę.
Promocja jest dobra, i szczególnie aktrakcyjna dla kogoś kto rozgląda się za telewizorem teraz. Wystarczy porównać sobie co mają do zaoferowania, ja tu patrzyłem głównie na platformę smart w tych telewizorach i jest nieźle.
Przyciąga uwagę. Bardzo mnie to zaciekawiło, chyba skorzystam 😉 aż trudno się zdecydować na konkretny model
Brzmi super! W końcu ciekawe obniżki a nie coś w stylu 100zł w sklepie internetowym. Skorzystam na qleda <3
Nie biorę udziału w takich pokrętnych promocjach Albo najzwyczajniej w świecie cena od razu obniżona przy zakupie, albo do widzenia.
Zaraz tam pokrętna, wystarczy przeczytać dokładnie o co w niej chodzi 😉 wydaje się być okej. Pewnie chodzi o to, aby rozpowszechnić markę a nie kombinowanie 🙂 ludzie w Polsce dzięki temu będą mogli usłyszeć o tcl i się do niego przekonać