reklamaml
Copyright © rtvManiaK.pl wszelkie prawa zastrzeżone. Nie wyrażamy zgody na kopiowanie całości lub fragmentów treści. |
Największa sieć blogów Nowych Technologii techManiaK.PL CATALIST s.c., ul. Krowoderskich Zuchów 17/12, 31-271 Kraków 702 queries. 0,198, 0.197 (0,198) (78637202.25, D3dgg6hDh43) |
najlepszy to może nie, ale w tej kategorii wart uwagi. Chociaż ja bym zdecydowanie postawił na qleda od tcla w tym budżecie
Tv od Philipsa zepsuł mi się 1 miesiąc po końcu gwarancji. Jak dla mnie jest to niewybaczalne i jak ignorowałem negatywne opinie przy zakupie, tak teraz super tego żałuję…
Mój może się nie zepsuł, ale zaczął działać mniej sprawie. Ja czytałem dużo pozytywów i to one mnie przekonały. Teraz dam szasne tcl, który może nie jest popularny ale chyba warty wypróbowania
Wydaje mi się że nie najlepszy. Samsung ma w tej kategorii cenowej kilka modeli godnych uwagi, ale na pewno jeden z lepszych.
Nie wiem czy najlepszy, ale mam go od roku i mogę powiedzieć, że nie nie sprawia żadnych problemów. Obraz jest wyraźny, smat TV działa dobrze. Wszystko gra i trąbi. 😉
Fajna, bardzo kompleksowa recenzja. Gdybym szukał telewizora w tym budżecie to z pewnością bym wybrał właśnie tego Philipsa. Jedynie nie zgadzam się z opinią na temat pilota – mi się bardzo podoba 🙂
Marka philips cudowna do pierwszej reklamacji!!! Na moim telewizorze po pół roku zaczęły pojawiać się zielone paski, z każdy miesiącem jest coraz gorzej. Reklamacja była zgłaszam już 4 razy ale za każdym razem Pani mów to samo, wysłaliśmy @ z przyjęciem reklamacji ale skoro nie przyszedł widocznie źle został podany. Za każdym razem odbiera Pani która mało co mówi a tym bardziej rozumie w języku polskim, wiec za każdym razem rozmowa przeciąga się w nieskończoność bez skutku. Gwarancja niedługo dobiegnie końca i pewnie jedyne co mi pozostaje to pójść z tym do sądu. Tak wielka korporacja okazuje się zupełnie niewiarygodna, nierzetelna wręcz w żywe oczy oszukuje swoich klientów . Zawsze może coś się zepsuć ale żeby w ten sposób postępować z klientem. Mam wiele urządzeń z tej marki ale po tym jak zobaczyłam w jaki sposób traktują swoich klientów były to moje ostatnie zakupy. Odradzam!!! #philips
Zakup był przez Internet czy sklep stacjonarny? W przypadkach problemu z serwisem warto zgłosić się o pomoc w sklepie, w którym był kupowany- jestem przekonany, że wtedy nie powiedzą, że został źle podany.
Nie polecam. 55 Pus 6561/12. 4 lata i padł kompletnie. Serwis tylko autoryzowany bo nie udostępniaja na rynek części, gdzie sama diagnoza 160 a naprawa ponad 700, ale jaka podobno sony gwarancja że pochodzi jak sami mówią że to wada podświetlenia? Podobno Sony mało się psuje a Samsungi lepsze i tańsze w naprawie (zdaniem nieautoryzowanych serwisów).
Pilot tego telewizora rozpadł się prawie po 2 latach użytkowania, odpadła dolna część wraz z klawiaturą. Ścianki obudowy są bardzo cienki i kruche, zaczepy są tak nikłe że ledwo widoczne i odpadają samoczynnie, gdyż umieszczone są na samym skraju obudowy bocznej. Reklamacja to rewelacja, na podstawie zdjęć uznano że ” produkt wykazuje oznaki uszkodzenia, które nie powstało z winy producenta, a tym samym, nie podlega naprawie z tytułu gwarancji producenta. „, bez podania jakie to są oznaki i jakie warunki gwarancji naruszono, konsultant odmawia uzasadnienia odmowy .
Po 2 latach i 4 miesiacach czarny pas przez sirodek ekranu , samsung co mialem poprzednio 8 lat bez uszcebku , dziwna sprawa ze sie pierniczy po gwarancji .