REKLAMA TP
wtorek, 21 lipca 2020, Szymon Marcjanek

Philips 55PUS8804 to najlepszy telewizor do 3 tys. zł? (TEST)

Philips 55PUS8804-17
Philips 55PUS8804 / fot. techManiaK.pl

0 odpowiedzi na “Philips 55PUS8804-17”

  1. Marun13 pisze:

    najlepszy to może nie, ale w tej kategorii wart uwagi. Chociaż ja bym zdecydowanie postawił na qleda od tcla w tym budżecie

  2. Stanisław pisze:

    Tv od Philipsa zepsuł mi się 1 miesiąc po końcu gwarancji. Jak dla mnie jest to niewybaczalne i jak ignorowałem negatywne opinie przy zakupie, tak teraz super tego żałuję…

    • Andrej pisze:

      Mój może się nie zepsuł, ale zaczął działać mniej sprawie. Ja czytałem dużo pozytywów i to one mnie przekonały. Teraz dam szasne tcl, który może nie jest popularny ale chyba warty wypróbowania

  3. Awist pisze:

    Wydaje mi się że nie najlepszy. Samsung ma w tej kategorii cenowej kilka modeli godnych uwagi, ale na pewno jeden z lepszych.

  4. Kamil pisze:

    Nie wiem czy najlepszy, ale mam go od roku i mogę powiedzieć, że nie nie sprawia żadnych problemów. Obraz jest wyraźny, smat TV działa dobrze. Wszystko gra i trąbi. 😉

  5. Manpor pisze:

    Fajna, bardzo kompleksowa recenzja. Gdybym szukał telewizora w tym budżecie to z pewnością bym wybrał właśnie tego Philipsa. Jedynie nie zgadzam się z opinią na temat pilota – mi się bardzo podoba 🙂

  6. Klaudia pisze:

    Marka philips cudowna do pierwszej reklamacji!!! Na moim telewizorze po pół roku zaczęły pojawiać się zielone paski, z każdy miesiącem jest coraz gorzej. Reklamacja była zgłaszam już 4 razy ale za każdym razem Pani mów to samo, wysłaliśmy @ z przyjęciem reklamacji ale skoro nie przyszedł widocznie źle został podany. Za każdym razem odbiera Pani która mało co mówi a tym bardziej rozumie w języku polskim, wiec za każdym razem rozmowa przeciąga się w nieskończoność bez skutku. Gwarancja niedługo dobiegnie końca i pewnie jedyne co mi pozostaje to pójść z tym do sądu. Tak wielka korporacja okazuje się zupełnie niewiarygodna, nierzetelna wręcz w żywe oczy oszukuje swoich klientów . Zawsze może coś się zepsuć ale żeby w ten sposób postępować z klientem. Mam wiele urządzeń z tej marki ale po tym jak zobaczyłam w jaki sposób traktują swoich klientów były to moje ostatnie zakupy. Odradzam!!! #philips

    • Mathieu pisze:

      Zakup był przez Internet czy sklep stacjonarny? W przypadkach problemu z serwisem warto zgłosić się o pomoc w sklepie, w którym był kupowany- jestem przekonany, że wtedy nie powiedzą, że został źle podany.

  7. Sprw pisze:

    Nie polecam. 55 Pus 6561/12. 4 lata i padł kompletnie. Serwis tylko autoryzowany bo nie udostępniaja na rynek części, gdzie sama diagnoza 160 a naprawa ponad 700, ale jaka podobno sony gwarancja że pochodzi jak sami mówią że to wada podświetlenia? Podobno Sony mało się psuje a Samsungi lepsze i tańsze w naprawie (zdaniem nieautoryzowanych serwisów).

  8. wypociny konsultanta pisze:

    Pilot tego telewizora rozpadł się prawie po 2 latach użytkowania, odpadła dolna część wraz z klawiaturą. Ścianki obudowy są bardzo cienki i kruche, zaczepy są tak nikłe że ledwo widoczne i odpadają samoczynnie, gdyż umieszczone są na samym skraju obudowy bocznej. Reklamacja to rewelacja, na podstawie zdjęć uznano że ” produkt wykazuje oznaki uszkodzenia, które nie powstało z winy producenta, a tym samym, nie podlega naprawie z tytułu gwarancji producenta. „, bez podania jakie to są oznaki i jakie warunki gwarancji naruszono, konsultant odmawia uzasadnienia odmowy .

  9. Michal pisze:

    Po 2 latach i 4 miesiacach czarny pas przez sirodek ekranu , samsung co mialem poprzednio 8 lat bez uszcebku , dziwna sprawa ze sie pierniczy po gwarancji .


reklamaml