TP Vision – właściciel marki Philips TV & Sound– notuje rekordowe wyniki. To bez wątpienia zasługa coraz większej dostępności produktów i odpowiedzi na potrzeby użytkowników.
TP Vision, właściciel marki Philips TV & Sound, zaprezentowało swoje ostatnie wyniki biznesowe. Po 3 latach ciągłego wzrostu, w pierwszej połowie 2020 roku TP Vision kontynuuje ten trend. Philips Sound – nowa inwestycja TP Vision – zaczyna przynosić zyski.
Zysk TP Vision, a także udział firmy w rynku europejskim, wzrósł w ciągu ostatnich trzech lat o 30%. Firma cały czas utrzymuje rentowność. Wyniki sprzedaży telewizorów na rynku europejskim w porównaniu z rokiem ubiegłym (I półrocze 2020 vs. 1 półrocze 2019):
Dzięki znaczącym inwestycjom oraz odświeżeniu portfolio produktów, od czasu przejęcia marki Philips TV przez TP Vision biznes wzrósł dwukrotnie.
TP Vision z siedzibą w Amsterdamie odpowiada za projektowanie, rozwój, produkcję, sprzedaż oraz marketing telewizorów Philips w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Afryce Południowej, Indiach oraz niektórych krajach Azji i Pacyfiku. Od niedawna – również produktów audio marki Philips na całym świecie, pod licencją Koninklije Philips N.V.
Przez ostatnie trzy lata Philips TV pozostaje marką telewizorów notującą najwyższy wzrost na rynku. Przez cały ten czas przynosi zyski i wprowadza kolejne innowacje.
Ostatnie trzy lata to dla Philips TV okres znaczących wzrostów – sprzedaż na rynku europejskim wzrosła w tym czasie o 21%, a przychody i udziały w rynku – o ponad 30%, a wszystko to przy zachowaniu rentowności. W Polsce w ciągu ostatnich trzech lat nastąpił 24% wzrost sprzedaży jeśli chodzi o liczbę telewizorów, a w ujęciu wartościowym o 40%.
Pozytywne wyniki to zasługa wzrostów w wielu segmentach, z których dwa wydają się jednak najważniejsze. Pierwszy – to telewizory serii Performance, które oferują jakość na poziomie urządzeń premium, są wyposażone w technologię Ambilight, są przy tym oferowane w rozsądnej cenie. W ciągu ostatnich dwóch lat telewizory tej serii odnotowały dwukrotny wzrost sprzedaży.
Podobny sukces osiągnięto w kategorii OLED. Philips opracował serię o nazwie OLED+, która łączy technologię OLED, system Ambilight, nagradzany procesor P5 oraz wysoką jakość dźwięku, uzyskaną dzięki współpracy z wyspecjalizowaną w segmencie dźwięku marką Bower & Wilkins. Seria OLED+ zanotowała w swojej kategorii ponad 50% wzrost sprzedaży rok do roku.
W najbliższym czasie TP Vision, oprócz rozwoju biznesu w segmencie telewizorów, będzie również skupiać się na urządzeniach audio – w ramach marki Philips Sounds, w tym na odrodzeniu marki Philips Fidelio, oferującej słuchawki i soundbary klasy premium.
W kategorii audio TP Vision zapowiada premiery w segmencie soundbarów i słuchawek, w tym serię premium wyciszonych słuchawek Philips Fidelio L3, a także soundbary Phlips Fidelio B95 i B97. Marka Philips, zarówno w segmencie telewizorów, jak i urządzeń audio, zawsze zajmowała szczególne miejsce na europejskim rynku, była ceniona przez klientów.
TP Vision zamierza w dalszym ciągu inwestować i rozwijać kategorię elektroniki użytkowej. Kierunek, w którym podąża Philips jest wyraźnie zarysowany i konsekwentnie realizowany. Pokazują to wysokie wyniki sprzedaży, a także coraz mocniejsza pozycja na rynkach. To z pewnością zasługa technologii, a także produktów z charakterem, których dzisiaj nieco brak.
Cieszyć też może powrót legendarnej linii Fidelio, która łączy w sobie wszystko, co najlepsze w zakresie dźwięku. Nowe słuchawki, a także świetnie zapowiadające się soundbary zdają się być mocnym akcentem, który ma szanse namieszać na rynku.
Źródło: Informacje prasowe
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Philips 65PML9008 z serii The Xtra dostępny jest teraz w atrakcyjnej cenie w Media Expert.…
[indizar2:stronicowanie] [section:] Co warto oglądać w Netflix? Jakie nowe filmy i seriale na Netflix są…
Powstał nowy serial osadzony w uniwersum „W głowie się nie mieści”. Serial nosi tytuł „Wytwórnia…
Na YouTube pojawił się oficjalny teaser oraz krótki materiał zza kulis związany z aktorską adaptacją…
Amazon.pl przygotował atrakcyjną promocję na zakup czytnika e-book Kindle 16 GB! To doskonała okazja, aby…
Szukasz zestawu do wirtualnej rzeczywistości od Sony? Jeśli tak, to sprawdź rewelacyjna promocję na Sony…
Komentarze
Philips od zawsze kojarzył mi się z wysokiej klasy marką. Teraz mam telewizor OLED 65 cali, który potwierdza moje skojarzenia. Oprócz tego, że działa bardzo dobrze to jakość obrazu i dźwięku jest bardzo dobra. Na plus zasługuje też funkcja ambilight, której nie da się opisać słowami. Najlepiej zobaczyć ją na własne oczy.